اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واریز پول‌ها به حساب شخصی



اخبار ,اخبار سیاسی, تحقیق و تفحص از ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت


 اخبار سیاسی - واریز پول‌ها به حساب شخصی

عضو هیات تحقیق و تفحص از ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور در مجلس با انتقاد از عدم برگزاری جلسات این هیات گفت: بر اساس مدارک پرونده، حساب‌های شخصی برای برخی مدیران باز شده بود و درآمد ستاد حمل‌و‌نقل سوخت به حساب‌های شخصی واریز شده است.

  مهرنوشت؛ امید کریمیان ادامه داد: بر اساس قانون ستاد مدیریت حمل‌ونقل باید یارانه‌ای را که دریافت می‌کرد برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل اختصاص دهد که یارانه موردنظر به حساب‌های شخصی واریز شده و برای اهداف موردنظر تخصیص نیافته است. وی ادامه داد: متاسفانه بدون اینکه نتیجه این تحقیق و تفحص اعلام شود عملا این پرونده مختومه شده است.

 

دی‌ماه91 تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور از سال اول اجرای برنامه چهارم توسعه تا مردادماه 1391 به تصویب رسید اما با گذشت حدود 18 ماه از تصویب این تحقیق و تفحص هنوز نتیجه آن از تریبون صحن علنی مجلس قرائت نشده است.

 

براساس تبصره 8 ماده 214 آئین‌نامه داخلی مجلس، مهلت انجام تحقیق و تفحص 6 ماه از تاریخ صدور ابلاغ اعضای هیات است و درصورت ضرورت با درخواست هیات تحقیق و تفحص و تصویب هیات‌رئیسه مجلس تا 6 ماه دیگر قابل تمدید است. ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور در عمر 6ساله‌اش علی‌اكبر محرابیان و محمد رویانیان را در راس مدیریتی خود داشته است. در سال 85 قرار بود 6500 دستگاه اتوبوس از کشور چین خریداری شود که بر اساس گزارشات دیوان محاسبات حتی یک دستگاه از این اتوبوس‌ها وارد کشور نشده است.
 اخبار سیاسی - ارمان


ویدیو مرتبط :
واکنش مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به واریز پول بیت المال به حساب شخصی‌اش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

16 میلیارد تومانی که به حساب شخصی در دولت دهم واریز شده بود به حساب دولت بازگشت؟



لهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور

امین زاده پاسخ داد
16 میلیارد تومانی که به حساب شخصی در دولت دهم واریز شده بود به حساب دولت بازگشت؟

معاون حقوقی رئیس جمهور درباره اقدام این معاونت از انتقال 16 میلیارد تومان به حساب فردی در دولت دهم واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور امروز بعدازظهر پس از پایان جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره این که آیا این معاونت اقدامی درراستای بازگشت 16 میلیارد تومانی که به حساب شخصی در دولت دهم واریز شده بود انجام داده است یا نه گفت: این مسئله به معاونت حقوقی رئیس جمهور ارجاع نشده و ما نیز در این رابطه اقدامی نکردیم.
 
وی در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران درباره اینکه کدام یک از مصوباتی که معاون اول رئیس جمهور آن را لغو کرده بود انجام خواهد شد گفت: مصوبه طرح مهرآفرین و مصوبه مرخصی 6 ماه زایمان زنان شاغل مغایر با قانون شناخته نشده و در حال اجراست و منع قانونی ندارد./باشگاه خبرنگاران