اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هندوانه هایی با طعم تریاک



اخبار ,اخبار حوادث ,حمل تریاک

اخبار حوادث - هندوانه هایی با طعم تریاک

در بازرسی از یک دستگاه کامیون حال بار هندوانه در شهرستان بجستان خراسان رضوی 30کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی صادقیان فرمانده انتظامی شهرستان بجستان گفت: ساعت هشت شب گذشته مأموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اجرای ایست و بازرسی مقطعی در یکی از محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل هندوانه که از استان های جنوبی بارگیری شده بود مظنون و خودرو را جهت بازرسی بیشتر متوقف کردند.

 

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی انجام شده مقدار تقریبی 30 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه ای در داخل هندوانه ها جاسازی شده بود را کشف کردند.

 

سرهنگ صادقیان با اشاره به توقیف کامیون بنز حامل مواد، افزود: در این رابطه دو نفر دستگیر و پس از بازجویی های تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
هندوانه با طعم تریاک!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هندوانه‌هایی با طعم تریاک!



ماموران پلیس ایستگاه شهید مدنی استان یزد، 90 کیلو تریاک را از داخل بار هندوانه کشف و ضبط کردند.

سرهنگ محمد حسین ستوده نیا رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید مدنی این استان، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی ایویکو با محموله هندوانه که از مسیر بندرعباس عازم تهران بود مشکوک شدند
وی ادامه داد: ماموران خودرو را برای بازرسی و بررسی بیشتر به پارکینگ منتقل کردند و در بازرسی از آن ،مقدار 90 کیلو تریاک ،که به طرز ماهرانه ای داخل بار هندوانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد در پایان تصریح کرد: در این زمینه یک تن از سوداگران مرگ دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.

 

اخبار حوادث - قدس‌آنلاین