اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هندوانه به زودی ارزان‌تر می‌شود



اخبار,اخباراقتصادی,قیمت انواع میوه


 اخبار اقتصادی - هندوانه به زودی ارزان‌تر می‌شود

قیمت سیب‌زمینی هم‌اکنون در میدان مرکزی میوه و تره‌بار با توجه به مرغوبیت از 800 الی 1200 تومان متغییر است و این محصول نسبت به یک ماه پیش به نصف کاهش یافته است

دبیر اتحادیه بار فروشان گفت: امسال قیمت میوه ارزان است و فقط به دلیل مصرف بالای هندوانه در ماه رمضان قیمت این محصول 10 درصد افزایش داشته که با برداشت هندوانه از مناطق مختلف باز هم قیمت آن کاهش می‌یابد.

به گزارش فارس، علی حاج فتحعلی دبیر اتحادیه بار فروش تهران گفت: امسال میوه وضعیت مطلوبی دارد، قیمت‌ها مناسب است و گران نیست.

وی افزود: در ماه رمضان مصرف هندوانه افزایش می‌یابد به همین با حدود 10 درصد افزایش قیمت آن در ماه مبارک  رمضان هم‌اکنون قیمت این محصول در میدان مرکزی میوه و تره‌بار بین 500 الی 650 تومان است و  بزودی با شروع برداشت این میوه در برخی از شهرها باز هم قیمتش کاهش می‌یابد.

دبیر اتحادیه بار فروش اظهار داشت: قیمت سیب‌زمینی هم‌اکنون در میدان مرکزی میوه و تره‌بار با توجه به مرغوبیت از 800 الی 1200 تومان متغییر است و این محصول نسبت به یک ماه پیش به نصف کاهش یافته است.

حاج فتحعلی گفت: در میادین مرکزی میوه و تره‌بار شهر تهران قیمت خیار بین 700 الی 800 تومان، گوجه فرنگی بین 500 الی 700 تومان و پیاز بین 500 الی 600 تومان است.

وی افزود: قیمت گیلاس در میدان متنوع است و این محصول بسته به نوع کیفیت از 3500 تا 8000 تومان قیمتش متغییر است و قیمت زردآلو هم بسته به نوع کیفیت آن بین 4000 تا 8000 تومان است.

دبیر اتحادیه بارفروش تهران تصریح کرد: همچنین قیمت شلیل و هلو در میدان مرکزی بین 2000 تا 4000 هزار تومان است و به دلیل اینکه مصرف موز در ماه‌های گرم کاهش می‌یابد هم‌اکنون قیمت این محصول کاهش یافته و در میدان مرکزی قیمتش حدود 3000 هزار تومان است.
 اخباراقتصادی - فارس


ویدیو مرتبط :
با ارزان شدن هندوانه این اتفاقات طبیعیه ^ــ^

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودرو به زودی ارزان ‌می‌ شود


مؤید حسینی صدر با بیان اینکه اقدام دولت در تخصیص ارز مبادلاتی به خودروسازان مفید بوده است، گفت: خبر دقیق داریم که قیمت خودرو به زودی ۱۰درصد ارزان خواهد شد.

خبرگزاری فارس:  مؤید حسینی صدر با بیان اینکه اقدام دولت در تخصیص ارز مبادلاتی به خودروسازان مفید بوده است، گفت: خبر دقیق داریم که قیمت خودرو به زودی ۱۰درصد ارزان خواهد شد.
 
مؤید حسینی صدر نماینده مردم خوی و عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره جلسه روز گذشته رئیس‌جمهور با مدیران وزارت صنایع و تخصیص ارز مبادلاتی برای خودروسازان، گفت: این اقدام دولت برای کنترل قیمت خودرو بسیار مناسب بود.

وی  با بیان اینکه افزایش بی‌رویه قیمت خودرو اعتراض عمومی را به دنبال داشته است، تصریح کرد: رئیس جمهور دیروز با مدیران وزارت صنایع تشکیل جلسه داد و یکی از مباحثی که در این جلسه مطرح شد، تلاش برای کاهش قیمت خودرو بود.

حسینی‌صدر با بیان اینکه مجلس از اقدام دولت برای تخصیص ارز مبادلاتی برای خودروسازان استقبال می‌کند، افزود: باید تاکید کنیم که سازندگان خودروهای چون، پراید، سمند، پژو405 و پرشیا وابستگی ارزی ندارد و دیگر خودروها نیز وابستگی کمی به ارز دارند.

خودروسازها پراید سمند پژو 405 و پرشیا وابستگی ارزی ندارند.

حسینی‌صدر در عین حال گفت: بنده خبر دقیق دارم که قیمت خودرو به زودی 10درصد کاهش خواهد یافت و در مقابل قیمت خودرو در بازار آزاد نیز کاهش قیمت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تلاش رئیس‌جمهور برای کاهش قیمت خودرو نشان می‌دهند که دولت پیام اعتراضی جامعه درباره افزایش قیمت خودرو را دریافته است، افزود: از دولت می‌خواهیم برای کنترل بازار خودرو تمام تلاش خود را به کار بگیرد.