اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همسرکشی در یک جر و بحث ساده زناشویی



مردی که با ضربات چاقو همسرش را به قتل رسانده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، روز جمعه مأموران پلیس آگاهی شهر مشهد از وقوع یک فقره درگیری خونین در یکی از محلات حاشیه شهر مطلع شدند و سریعاً خود را به محل رساندند.

مشاهدات حکایت از آن داشت که زنی حدوداً 30 ساله به نام نسترن به دلیل ضربات چاقو که توسط همسرش به وی وارد شده بود، دچار جراحت شدیدی شده است.

سریعاً زن جوان با کمک همسایگان و عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد ولی پس از چند ساعت تلاش پزشکان، جان خود را به خاطر شدت صدمات از دست داد.

شاهدان در اظهارات خود گفتند: شوهر مقتول به دلیل مشکلات مختلف خانوادگی روز حادثه در یک جر و بحث ساده دست به چاقو شد و همسرش را با ضربات چاقو از پای درآورد و از محل گریخت.

پلیس تلاش خود را برای دستگیری قاتل آغاز کرده است


 اخبار حوادث - تسنیم 


ویدیو مرتبط :
جر و بحث جدید در سلف نهارخوری!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل، پایان جر و بحث ساده



دادستان ساوه اعلام کرد:

قتل، پایان جر و بحث ساده

حوادث -  دادستان عمومی و انقلاب ساوه گفت: جر و بحث چند جوان ساوه‌ای منجر به قتل یکی از آنها شد.

حجت‌الله درودگر در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در درگیری میان چند جوان در منطقه امیرکبیر ساوه که با جر و بحث بی‌اهمیت و ساده آغاز شده بود، متاسفانه قاتل با چاقویی که همراه داشت جوان دیگری با نام (الف – خ) را به قتل می‌رساند.

وی اظهار کرد: پس از وقوع قتل، قاتل اقدام به فرار می‌کند و چند جوان دیگر فرد مضروب را به بیمارستان منتقل که متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

وی تصریح کرد: با انجام یک عملیات پلیسی مخفیگاه قاتل واقع در یکی از قلعه‌های روستاهای ساوه شناسایی و در کمترین زمان ممکن دستگیر می‌شود.

درودگر خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده‌ای با موضوع قتل در اداره آگاهی ساوه، تحقیقات در مورد مشخص شدن زوایای پنهان این پرونده و همچنین مشخص شدن علت وقوع این درگیری آغاز شده است./ایسنا