اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همسرم خواست او را به آتش بکشم



مرد همسرکش در دادگاه؛

همسرم خواست او را به آتش بکشم

مرد معتادی که پنج سال قبل همسرش را از پا درآورده بود با اعلام رضایت پدر و مادرزنش از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه قرار گرفت .

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت 4بامداد 28 آبان 86 اهالی محله ای  در شهریار با شنیدن صدای فریادهای زن 30 ساله ای به نام "اکرم" سراسیمه به کوچه دویدند.

آنها در کمال ناباوری با پیکر نیمه جان وی روبه رو شدند.همسایه ها بلافاصله زن جوان را به بیمارستان منتقل کردند ،این در حالی بود که  وی بریده بریده گفت : شوهرش مدتی پس از ترک مواد مخدرقصد مصرف "کراک " داشته است که وی برای ترساندن همسرش مقداری نفت روی خود ریخته تا او را از مصرف مواد منصرف کند، اما شوهر  عصبانی با روشن کردن فندک وی را به آتش کشیده و فرار کرده است .

بدین ترتیب پس از مرگ زن جوان و دستگیری شوهرش ،مرد زندانی در شعبه 71دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی «نورالله عزیز محمدی»محاکمه و به قصاص محکوم شد.

پس از یک سال مذاکره سرانجام همزمان با ایام میلاد پیامبر اسلام (ص)خانواده مقتول از مجازات دامادشان اعلام گذشت کرده و رضایت بی قید و شرط خود را اعلام کردند.

با رضایت اولیای دم پرونده برای محاکمه از جنبه عمومی جرم به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

متهم در دفاع از خود گفت : اکرم همسرم دومم بود. او بچه دار نمی شد و می خواست بچه یکی از اقوام را به فرزندخواندگی قبول کند . بر سر این موضوع با هم اختلاف پیدا کردیم. روز حادثه به خاطر خوردن قرص حالت عادی نداشتم. دوباره با هم درگیر شدیم. او روی خودش بنزین ریخت و گفت مرا بکش که من هم کبریت کشیدم.

قضات دادگاه پس از محاکمه مرد همسرکش او را به هفت سال زندان محکوم کردند./مهر

 


ویدیو مرتبط :
فتوکلیپ/ نمیتوانم نفس بکشم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد معتاد: می خواستم مواد بکشم، همسرم سر و صدا کرد، کشتمش



 

 

 

مرد معتاد: می خواستم مواد بکشم، همسرم سر و صدا کرد، کشتمش

 

جوان معتادی که با صحنه سازی قصد داشت مرگ همسرش را طبیعی جلوه دهد به قتل او اعتراف کرد.

دوازدهم آذرماه جاری شهروندان در تماس با ۱۱۰، از مرگ زن جوانی در یک منزل مسکونی خبر دادند. به دنبال اعلام این خبر و به دستور سرگرد تاتاری (رئیس کلانتری شهید هاشمی نژاد) ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه واقع در خیابان آیت ا... عبادی عزیمت کردند و با مشاهده صحنه حادثه و مرگ مشکوک زن ۳۳ساله بلافاصله، ماجرا را به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند.

دقایقی بعد مقام قضایی به همراه عوامل بررسی صحنه جرم عازم محل شد و تحقیقات در این باره ادامه یافت. شوهر متوفی درباره چگونگی مرگ همسرش به قاضی ویژه قتل عمد گفت: همسرم به دلیل خوردن موادمخدر جان خود را از دست داده است اما کبودی نعشی و همچنین جابه جا شدن جسد در منزل مسکونی که حکایت از مرگ مشکوک زن جوان داشت ظن مقام قضایی را برانگیخت بنابراین قاضی شاکر دستور بازداشت همسر متوفی و بازجویی از وی را صادر کرد.

متهم این پرونده که در ابتدا سعی داشت مرگ همسرش را خودکشی و یا طبیعی جلوه دهد در پاسخ به سوالات فنی ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد عاجز ماند و در نهایت به قتل همسرش اعتراف کرد او درباره چگونگی وقوع حادثه گفت: روز حادثه ما از گلمکان به مشهد آمدیم و به منزل خالی از سکنه مادرم رفتیم که امکانات جزئی در آن بود.

وی ادامه داد: من به موادمخدر اعتیاد داشتم و به همین دلیل مورد سرزنش برادرم قرار می گرفتم و او با من بدرفتاری می کرد وقتی خواستم موادمخدر استعمال کنم همسرم سروصدا می کرد از او خواستم تا صدایش را پایین بیاورد که بستگانم متوجه موضوع نشوند اما او همچنان فریاد می زد من که نگران شده بودم گلویش را گرفتم و فشار دادم که در یک لحظه متوجه شدم صورتش کبود شد و بی جان روی زمین افتاد. دست و پایم را گم کردم و مقداری داروی متادون به دهانش ریختم و سپس ماجرای مرگش را به همسایگان اطلاع دادم.... / روزنامه خراسان