اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همبرگر اتمی +عکس



همبرگر اتمی +عکس

فست فودها گاهی اوقات بسیار شگفت انگیز می شوند و اتفاقات جالبی ممکن است در دنیای آن ها رخ دهد که ممکن است بسیار عجیب و غیرقابل باور باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، برخی از رستوران دارها برای اینکه بتوانند رستوران خودشان را معروف کنند دست به اقدام های جالبی مانند درست کردن بزرگترین ساندویچ یا تندترین آن ها می زنند.

به تازگی یک رستوران در انگلستان با همبرگری ویژه را در اختیار مشتریانش قرار میدهد که البته به عنوان یکی از تندترین غذاهای دنیا شناخته می شود.

بسیاری از دوست داران همبرگر که به هر نحوی آن را می خوردن می گویند این همبرگر که به "اتمی" معروف شده است تنها باعث دردکشیدن است و خوردن آن از جمله سخت ترین کارهای دنیا است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

برای پخت این همبرگر از ادویه های بسیار تند استفاده شده است اما چیزی که آن را از دیگر همبرگرها جدا میکند سس مخصوصی به نام "سس ارواح" است که می تواند پوست دست را هم بسوزاند.

این رستوران دار برای افرادی که این همبرگر را سفارش می دهند یک رضایت نامه کتبی می آورد تا آن ها بیشتر مسئولیت های اتفاقات بعد از خوردن این غذا را قبلو کنند. همچنین برای خوردن آن نیاز به دستکش دارند تا دستشان نسوزد.

این رستوران تا به حال نزدیک به 500 عدد از این همبرگرها فروخته است که البته هیچکس نتوانسته آن را تمام کند. جایزه فردی که بتواند این همبرگر را بخورد این است که اسمش همیشه روی دیوار این رستوران خواهد بود.

صاحب این رستوران گفته است که خودش با تمام تلاشی که انجام داده است تنها یک چهارم این همبرگر را خورده است./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
چگونه با دستگاه همبرگر زن دستی همبرگر بزنیم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابتکار چین برای جذب «توریست اتمی» +عکس



ابتکار چین برای جذب «توریست اتمی» +عکس

منطقه اعلام شده در دهه 1960 میلادی برای انجام آزمایش های اتمی مورد استفاده قرار می گرفته و اولین آزمایش اتمی در آن تاریخ 16 اکتبر 1964 صورت گرفته است.به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، دولت چین که ظاهرا توانسته است در چند سال اخیر از صنعت توریسم درآمد مناسبی را کسب کند قصد دارد تا با آماده کردن یکی از سایتهای آزمایش اتمی خود به روی توریستها به جلب بیشتر توریست و درآمد اقدام کند.

قرار است تا دولت چین با هزینه ای در حدود 6 میلیون یوآن مناطق مورد نظر در ناحیه " زیجیانگ " در شمال غرب این کشور را برای بازدید توریستها آماده کند.

این پروژه توسط دولت محلی و با همکاری یکی از دانشگاه های شهر پکن به انجام خواهد رسید. بازدید کنندگان از این محل قادر خواهند بود که در طی بازدید خود از آزمایشگاه ها و محل زندگی دانشمندان که بر روی این پروژه در عمق 300 متری زمین کار می کردند نیز بازدید کنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت هسته ای مورد نظر

بنا بر اخبار رسیده مقامات حزب کمونیست چین بنا دارند تا تعدادی از مکان های مهم در کشورشان را که در آن اتفاقات مهم به وقوع پیوسته است را به جاذبه های توریستی بدل کنند.

این منطقه در دهه 1960 میلادی برای انجام آزمایش های اتمی مورد استفاده قرار می گرفته و اولین آزمایش اتمی در آن تاریخ 16  اکتبر 1964 صورت گرفته است.

از آن تاریخ تا سال 1996 میلادی چینی ها در حدود 40 آزمایش هسته ای را در این مکان انجام دادند که در از آن سال به بعد دولت چین رسما اعلام کرد که آزمایشات مربوط به سلاح های اتمی را رسما متوقف می کند./باشگاه خبرنگاران