اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هلاکت عامل انتحاری داعش در بیجی +عکس(18+)



اخبار,اخبار بین الملل,داعش

نیروهای بسیج مردمی عراق یک عامل انتحاری داعشی را به هلاکت رساندند..

یک عامل انتحاری قصد نزدیک شدن به مواضع نیروهای تیپ علی اکبر را داشت که نیروهای این تیپ با هوشیاری حرکت او را زیر نظر گرفتند و با پرتاب نارنجک این داعشی را به هلاکت رساندند.

در این حادثه هیچ آسیبی به نیروهای بسیج مردمی وارد نشد و تنها عامل انتحاری کشته شد.

شهر بیجی در هفته های اخیر شاهد درگیری های شدیدی بین داعش و نیروهای بسیج مردمی عراق بوده و نیروهای داعش به دلیل اهمیت استراتژیک این شهر به هر طریق ممکن به دنبال ممانعت از پیشروی نیروهای بسیج مردمی هستند.

تیپ حضرت علی اکبر یکی از گروه های وابسته به حرم امام حسین(ع) است که هزاران نفر از مردان عراقی در صفوف این گروه حضور دارند و نیروهای تیپ حضرت علی اکبر در آزادسازی مناطق متعددی از عراق نقش شایان ذکری ایفا کردند.

اخبار بین الملل - مشرق


ویدیو مرتبط :
انتحاری داعش در بیجی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عامل انتحاری داعش در سامراء یک آمریکایی بود + عکس



عامل انتحاری داعش که با یک کامیون بمب‌گذاری شده نیروهای عراقی را در اطراف شهر سامراء هدف قرار داد یک آمریکایی بود.

به گزارش ابنا ـ گروه تروریستی داعش اعلام کرد یک آمریکایی عضو این گروه محل استقرار نیروهای عراقی و افراد مسلح هوادار این نیرو‌ها را در استان صلاح الدین هدف حمله انتحاری قرار داده است.

گروه داعش افزوده است «ابو داوود آمریکایی» یک دستگاه کامیون بمب‌گذاری شده را نزدیک محل تجمع نیروهای عراقی و شبه نظامیان هوادار این نیرو‌ها در اطراف شهر سامراء در جنوب تکریت منفجر کرده که به کشته شدن ده‌ها تن منجر شده است.

این گروه تصریح کرده است این حمله انتحاری همزمان با آغاز عملیات گسترده نیروهای عراقی برای بازپس گیری شهر تکریت صورت گرفت.

این گروه جزئیات بیشتر این حمله انتحاری را فاش نکرده است.

درهمین حال مرحله دوم عملیات آزادسازی تکریت تا ساعاتی دیگر با تاکتیک متفاوت و تسلیحات جدید آغاز می‌شود.

نیروهای امنیتی و نیروهای حمایت کننده اعم از گروههای مقاومت اسلامی و نیروهای داوطلب مردمی، مرحله اول عملیات بزرگ آزادسازی صلاح الدین را با آزادسازی شمال سامراء و بخش‌هایی از تکریت تکمیل کرده‌اند.

مرحله دوم این عملیات با تاکتیک متفاوت و تسلیحات جدیدی که ساعاتی قبل وزارت کشور به منطقه عملیاتی ارسال کرده است تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود.
 

اخبار,اخبار بین الملل,عامل انتحاری داعش در عراق

 

اخبار,اخبار بین الملل,عامل انتحاری داعش در عراق

 

اخبار بین الملل  - ابنا