اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هفته شگفت انگیز برای هوای تهران


سال ۹۴ با سه روز هوای پاک تمام شد و سال ۹۵ هم با هوای سالم و پاک تا روز ششم، پیش رفته است.

خبرآنلاین: سال ۹۴ با سه روز هوای پاک تمام شد و سال ۹۵ هم با هوای سالم و پاک تا روز ششم، پیش رفته است.

تهران در شش روز فروردین امسال  سه روز سالم و سه روز پاك را از نظر كیفیت هوا پشت سرگذاشت.

لیلا نظری، سخنگوی شركت كنترل كیفیت هوا دراین باره گفت: شش روز اول فروردین امسال از نظر كیفیت هوا مشابه سال گذشته بوده است و در مجموع 3 روز با هوای پاك و 3 روز با هوای سالم در تهران ثبت شده است. این شرایط دقیقا مشابه شرایطی است كه در شش روز نخست سال 94 هم ثبت شده بود و در آن زمان هم 3 روز سالم و 3 روز ثابت ثبت شده بود.

وی گفت: كمترین شاخص كیفیت هوا و به عبارت دیگر كمترین غلظت آلاینده ذرات معلق کوچکتر از دو  و نیم میکرون در فروردین امسال تاكنون،​ در روز اول فروردین در تهران ثبت شده است. بر اساس اطلاعات حاصل از ایستگاه ها، كیفیت هوای تهران در روزهای اول، دوم و پنجم در شرایط پاك و در روزهای سوم، چهارم و ششم در شرایط سالم قرار داشته است.

نظری افزود: شاخص كیفیت هوا در اولین روز سال با عدد 35 ثبت شده، دومین روز 46، سومین روز 79، چهارمین روز 53، پنجمین روز 44 و در ششمین روز هم 63 بوده است.

به گفته سخنگوی شركت كنترل كیفیت هوا با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی و تداوم بارندگی در تهران و شرایط ناپایدار جوی و همچنین كاهش تردد در شهر پیش بینی می‌شود كیفیت هوای پایتخت همچنان در شرایط مطلوب باقی بماند.


ویدیو مرتبط :
نقد و بررسی دیجی کالا - طرراحی شگفت انگیز - پردازنده شگفت انگیز - صفحه نمایش شگفت انگیز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معماری های شگفت انگیز در تهران +عکس


در این مطلب بر آن هستیم در مورد معماری استان تهران برایتان سخن بگوییم و آثار زیبای این هنر را به شما معرفی کنیم.