اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار کلینتون به ایران از طریق لاوروف



کلینتون, هیلاری کلینتون, برنامه هسته ای, روسیه

 

یک روزنامه روسی در گزارشی مدعی شد که هیلاری کلینتون وزیرامور خارجه آمریکا از همتای روس خود خواسته تا به ایران هشدار دهد که گفتگوهای در پیش روی ایران با قدرت های جهانی درباره برنامه هسته ای اش که در ماه  آوریل برگزار خواهد شد ، آخرین شانس تهران برای جلوگیری از حمله نظامی به تاسیسات هسته ای این کشور است .

روزنامه کامرسانت چاپ مسکو در گزارشی که روز چهارشنبه منتشر کرده مدعی شده است که کلینتون این هشدار را به لاوروف در حاشیه نشست روز دوشنبه شورای امنیت ملل متحد درباره سوریه در نیویورک ارایه کرده و از وی خواسته است این پیام را به مقامات تهران منتقل کند.

بنا به گزارش خبرگزاری فرانسه ، کامرسانت در این باره نوشت : کلینتون از لاوروف خواسته است تا به دلیل قطع روابط دیپلماتیک تهران – واشنگتن این هشدار را به مقامات تهران انتقال دهد.

در پی توافق اخیر بین ایران با اعضای گروه 5+1 ، قرار است در ماه آوریل دو طرف بر سر مساله هسته ای ایران گفتگو کنند . تا کنون تاریخ دقیق و مکان این گفتگوها مشخص نشده اما دولت ترکیه پیشتر تمایل خود را برای میزبانی این مذاکرات اعلام کرده است .../عصرایران


ویدیو مرتبط :
‫هشدار هشدار گول تبلیغات لاغری سریع و کوتاه مدت را نخورید تی وی پلاس اولین مجله ویدیویی ایران‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار لاوروف نسبت به هرگونه حمله نظامی غرب و اسرائیل به ایران



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

هشدار لاوروف نسبت به هرگونه حمله نظامی غرب و اسرائیل به ایران

وزیر خارجه روسیه نسبت به هرگونه حمله نظامی اسرائیل و غرب به تاسیسات هسته‌ای ایران هشدار داد.

به گزارش نامه به نقل از رویترز، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه امروز –چهارشنبه- در کنفرانس خبری سالانه در مسکو در سخنانی گفت: تلاش برای آماده سازی و اجرای هرگونه حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای و زیرساخت های ایران در کل یک ایده بسیار بسیار خطرناک است.

وی با هشدار نسبت به هرگونه حمله نظامی رژیم‌صهیونیستی و غرب به ایران، افزود: امیدواریم این ایده‌ها به مرحله اجرا درنیاید. وزارت خارجه روسیه طی بیانیه ای به نقل از سرگئی لاوروف گفت: مطمئنم که گروه 1+5 در پی حل دیپلماتیک برنامه هسته ای ایران بوده و مذاکرات به زودی برگزار می شود اما مکان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

لاوروف هدف از برگزاری این مذاکرات را حصول اطمینان از ماهیت برنامه هسته ای معرفی کرد و گفت: هم اکنون توافقاتی درباره سولات اختصاصی که قرار است در این جلسه مطرح شود، حاصل شده است.

وزیر خارجه روسیه در سخنرانی که با هدف تشریح سیاست خارجی این کشور در سال 2012 انجام شد، با اشاره به برخی اختلاف‌ها میان ایران و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس گفت: تحقق امنیت در منطقه خلیج فارس باید با مشارکت همه کشورهای این منطقه صورت گیرد و اختلاف‌ها میان ایران و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با ایران از راه مذاکره و گفت‌وگو حل و فصل می‌شود.

وی در پاسخ به سئوالی درخصوص احتمال خروج اتباع روسیه از سوریه نیز گفت: مسکو هنوز برنامه‌ای را در این خصوص آغاز نکرده و چند هزار شهروند روسی هم اکنون در سوریه زندگی می‌کنند./نامه نیوز