اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور: افشاگری احمدی‌نژاد هلاک کننده خواهد بود!



اخبارسیاسی,افشاگری احمدی‌نژاد

هشدار معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور:

افشاگری احمدی‌نژاد هلاک کننده خواهد بود!

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور٬ محمود احمدی‌نژاد را بزرگ‌ترین «شهید تهمت» پس از انقلاب معرفی کرد و نسبت به افشاگری «هلاک کننده» وی هشدار داد. محمد جعفر بهداد، در یادداشتی در «شبکه ایران» (سایت روزنامه ایران ارگان دولت) منتشر شده٬ حملات تند و بی‌سابقه‌ای به اصولگرایان منتقد احمدی‌نژاد کرده و نسبت به افشاگری رئیس دولت هشدار داده است. وی نوشته سینه احمدی‌نژاد «به محل انباشت اطلاعاتی تبدیل شده و چنانچه این سینه گشوده شود، یک سونامی هلاک‌ کننده‌ای علیه تعداد زیادی از رانت‌خواران سیاسی و اقتصادی به راه خواهد افتاد.» به نوشته بهداد این اطلاعات احمدی‌نژاد تا کنون «به علت برخی ملاحظات- که البته تاریخ مصرف دارد- از جنس ناگفته‌ باقی مانده است.» متن یادداشت را در ادامه بخوانید:

سینه رئیس جمهور به محل انباشت اطلاعاتی تبدیل شده که به علت ارزش خبری فوق‌العاده، چنانچه این سینه گشوده شود، یک سونامی هلاک‌کننده‌ای علیه تعداد زیادی از رانت‌خواران سیاسی و اقتصادی به راه خواهد افتاد.

 

«ناگفته‌ها» در سینه فراخ دکتر احمدی‌نژاد چنان جاگیر شده‌اند که گویا هیچ گاه قرار نیست هوای آزاد را تجربه کنند. خبرهایی شنیدنی که به علت برخی ملاحظات- که البته تاریخ مصرف دارد- فعلاً از جنس «ناگفته‌» باقی مانده است. آگاهان سیاسی به خوبی می‌دانند بزرگ‌ترین محدودیت دکتر احمدی‌نژاد، در شرایطی که گستاخی‌ها علیه او و دولتش به اوج می‌رسید، آن بود که وی برای حفظ مصالح عالیه نظام باید سکوت می‌کرد.

 

صحنه‌گردانان جریان ضد عدالت نیز چون می‌دانستند او به علت وفاداری به آرمان‌های امام و رهبری و ترجیح منافع و مصالح نظام بر منافع شخصی خود، دستش برای زمینگیر کردن بدخواهان و بداخلاق‌ها بسته است، بی‌باکانه او را آماج انواع دروغ‌پردازی‌ها، اتهام‌زنی‌ها و ناسزاگویی‌ها قرار می‌دادند.

 

لیکن درباره آن دسته از مخالفان و مهاجمان که کینه‌توزی‌های خود را علیه احمدی‌نژاد به نام دفاع از نظام، رهبری و ارزش‌ها بروز دادند، این نکته گفتنی وجود دارد که وقتی مردم رئیس جمهور را دلسوز، پرکار و کاربلد می‌دانند و باور کرده‌اند که علت عمده نارسایی‌ها، ناشی از سنگ‌اندازی‌ها و شیطنت‌های مهندسی شده جریان ضد عدالت در خارج و داخل می‌باشد، مخالفت با او را به نام دفاع از ارزش‌ها برنمی‌تابند.

 

سوگوارانه باید گفت بوی عفن تفرعن و انتقامجویی از مواضع سیاسی و فرهنگی بعضی مدعیان اصولگرایی، آنچنان در فضای عمومی کشور پراکنده شد که تا حد زیادی از اعتبار و اقتدار جریان مدعی ارزش‌ها کاسته و آنها را در نزد اکثریت مردم به مجموعه‌ای غیرقابل اعتماد تبدیل کرده است.سرنوشتی که مدعیان اصلاحات نیز سال‌ها پیش بدان دچار شده بودند. چنانچه قبلاً نیز تاکید شد، کانون فتنه با اسم رمز «انحراف»، حزب‌اللهی‌ها را از موضع حامی احمدی‌نژاد، به موضع نفی و تخریب رئیس جمهور کشاند و بدین ترتیب دولت بی‌دفاع او را آماج انواع دشنام‌گویی‌ها و سرکوبگری‌های سازماندهی شده و هدفمند قرار داد.

 

 

به طوری که نیروهای ارزشی در این بازی پیچیده، به نقطه‌ای رسیدند که همزمان با گسترش و تشدید تحریم‌ها علیه ایران اسلامی، سرکوب شدن دولت منحرف(!) از سوی ایادی فتنه را حق رئیس جمهور و یارانش می‌دانستند، بلکه با آن همراهی می‌کردند، حال آن که اگر خویشتنداری متعهدانه و سکوت هدفمند رئیس جمهور در قبال ستم‌های صورت گرفته نبود، قطعاً تمامیت ارضی و منافع ملی ایران در شرایط مخاطره‌آمیزی قرار می گرفت. تاریخ گواهی خواهد داد که محمود احمدی‌نژاد بزرگ‌ترین «شهید تهمت» پس از پیروزی انقلاب اسلامی است و خدا کند آن زمان برای جبران ستمگری‌ها علیه وی دیر نشده باشد./بهارنیوز

 

 


ویدیو مرتبط :
افشاگری معاون اول رئیس جمهور واکنش دبیرکل سازمان ملل را برانگیخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور عفو ملک زاده را تکذیب کرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور عفو ملک زاده را تکذیب کرد

به گزارش مهر، محمد جعفر بهداد معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در یادداشتی در روزنامه ایران آورده است : "محمد شریف ملک زاده از جمله افرادی بود که در مسیر اجرای پروژه برخورد با احمدی نژاد و به بهانه های کاملا مضحک مورد برخورد نامتعارف قرار گرفت و عناصر رسانه های یک شبکه محفلی نیز در اتهام زنی و مجرم نمایی وی از هیچ کوششی فروگذار نکردند ، اما به رغم همه این تلاشها افراد متقی و مستقل رسیدگی کننده به پرونده در مرحله قبل از دادگاه وی را بی گناه تشخیص دادند و بدین ترتیب منع تعقیب آقای ملک زاده صادر شد.

 

با این وصف ادعای برخی محافل رسانه ای مبنی بر عفو نامبرده فقط نشانه بی اطلاعی نسبت به مسائل حقوقی است زیرا عفو صرفا پس از محکومیت معنا پیدا می کند حال آنکه متهم این پرونده حکم محکومیتی نگرفته است و اصولا کیفرخواستی علیه او صادر نشده است."

 

به گزارش مهر، عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در مورد پرونده ملک زاده گفت: پرونده وی در آستانه ارسال به دادگاه و صدور کیفرخواست بود که براساس ارسال نامه و گزارش هایی برای مقام معظم رهبری وی مورد رأفت اسلامی و عفو مقام معظم رهبری قرار گرفت./مهر