اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار سیلاب و آبگرفتگی در روز دوم فروردین



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

مرکز فرماندهی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نسبت به وقوع سیلاب و آبگرفتگی در روز دوم فروردین هشدار داد.

به گزارش تسنیم، مرکز فرماندهی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با هشدار نسبت به وقوع سیلاب در روز فروردین عنوان کرد: برابر اخطاریه شماره 1 مورخ اول فروردین سال 95 سازمان هواشناسی برای دوشنبه دوم فروردین آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها به دلیل بارش باران و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی به دلیل بارش برف و مه گرفتگی در ارتفاعات البرز در تهران و البرز پیش‌بینی می‌شود.

 

اخبار اجتماعی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
نجات نوجوان کرجی از سیلاب 27 فروردین ۹۱

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار سیلاب و آبگرفتگی در دوم فروردین


مرکز فرماندهی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نسبت به وقوع سیلاب و آبگرفتگی در روز دوم فروردین هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم: مرکز فرماندهی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نسبت به وقوع سیلاب و آبگرفتگی در روز دوم فروردین هشدار داد.

مرکز فرماندهی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با هشدار نسبت به وقوع سیلاب در روز فروردین عنوان کرد: برابر اخطاریه شماره 1 مورخ اول فروردین سال 95 سازمان هواشناسی برای دوشنبه دوم فروردین آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها به دلیل بارش باران و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی به دلیل بارش برف و مه گرفتگی در ارتفاعات البرز در تهران و البرز پیش‌بینی می‌شود.