اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار سخنگوی ستاد مرکزی اربعین به زائرین: از رها سازی اسباب بازی‌های سوغاتی در معابر خودداری کنید



اخبار,اخبار اجتماعی ,اسباب بازی‌

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با یادآوری احتمال وجود مواد خطرناک در اسباب بازی‌های تهیه شده در حاشیه مراسم اربعین، از زائرین و خانواده‌های آنها خواست که از رها سازی این موارد در معابر عمومی خودداری کنند

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست در حاشیه یازدهمین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی که صبح امروز در محل وزارت کشور تشکیل شد، با اشاره به بررسی شرایط بازگشت زائرین در مرزهای سه گانه زمینی در جلسه امروز ستاد، از تأکید بر اتخاذ تمهیدات مناسب برای تسهیل بازگشت زائرین به مبادی خود با توجه به موج جدید سرما خبر داد.

وی با اشاره به هشدار شب گذشته ستاد مرکزی اربعین درخصوص احتمال وجود مواد خطرناک در اسباب بازی‌های تهیه شده از سوی زائرین در عراق، از همه شرکت کنندگان در مراسم اربعین و خانواده‌های آنها خواست از هرگونه آزمایش و دستکاری این اسباب بازی‌ها با باطری یا برق و همچنین از رها سازی این موارد در معابر عمومی خودداری کنند و ضمن تماس با پلیس 110 یا مراجعه به نزدیک ترین پاسگاه انتظامی یا کلانتری، نسبت به چک و کنترل این اسباب بازی‌ها اقدام نمایند.


اخبار اجتماعی  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
دلگویه های زائرین اربعین(۳)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زائران مراقب اسباب بازی های سوغاتی باشند!/ هشدار معاون امنیتی وزارت کشور نسبت به کشف بسته ​های مشکوک



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: چند بسته مشکوک را در مرزها پیدا کرده و در حال بررسی آنها هستیم.

حسین ذوالفقاری در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره کشف بسته‌های مشکوک در مرزها، اظهار کرد: امروز دو سه بسته مشکوک را به ویژه در اسباب‌بازی‌ها در مرزهای مهران و خوزستان کشف کردیم و در حال بررسی آنها هستیم.

رییس ستاد اربعین به زائران توصیه کرد اگر وسایلی از جمله اسباب‌بازی خریداری کرده و با خود همراه دارند قبل از دست زدن به آنها با واحدهای انتظامی مستقر در منطقه هماهنگی داشته باشند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نیروهای امنیتی و انتظامی در مرزها کنترل بیشتری بر عبور و مرور زائران خواهند داشت، گفت: زائران هم برای حفظ امنیت خود بهتر است قبل از ورود به کشور وسایل خود را چک کنند.

 

اخبار اجتماعی - ایسنا