اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هزینه 400000 دلاری برای استقبال از سگ!



یک از ثروتمندان چینی که دارای تعداد زیادی سگ از گونه "ماستیو" است برای خرید سگی از هیمن گونه 450000 دلار خرج کرد.

 یک از ثروتمندان چینی که دارای تعداد زیادی سگ از گونه "ماستیو" است برای خرید سگی از هیمن گونه 450000 دلار خرج کرد.

این مرد چینی که علاقه خاصی به این گونه از سگ ها دارد برای استقبال از این سگ، 20 دستگاه خودروی مدل بالا مانند مرسدس، بی ام دبلیو، هامر و ... را که مزین به قلاده های قرمز رنگ بودند را روانه فرودگاه کرد.

علاوه بر آن این مرد ثروتمند دستور پهن کردن فرش قرمز رنگی برای این سگ داده است تا ورود آن به چین طی یک مراسم رسمی صورت بگیرد.

این مرد ثروتمند در علت این هزینه خود برای استقبال از این سگ گفت: دلیل اصلی من برای گرفتن چنین مراسمی برای استقابل از یک سگ این است که این حیوان از جمله حیوانات نجیب است.... /
 برترین ها

 

سگ,سگ خانگی,انواع سگ,اخبار

 

سگ,سگ خانگی,انواع سگ,اخبار

 

سگ,سگ خانگی,انواع سگ,اخبار

 

سگ,سگ خانگی,انواع سگ,اخبار

 

سگ,سگ خانگی,انواع سگ,اخبار

 

سگ,سگ خانگی,انواع سگ,اخبار

 

 


ویدیو مرتبط :
استقبال از پلن دلاری - امکان حذف پلن دلاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از تانک های لیپارد تا جنگنده های تایفون و رافائل / هزینه 385 میلیارد دلاری جنوب خلیج فارس برای مدرن سازی نظامی



خلیج فارس , اسرائیل , هواپیمای جنگنده رافائل

 

موسسه پژوهشی فورکاست آمریکا در گزارش به روند صادرات و فروش تسلیحات در جهان پرداخت.

به نقل از رویترز، به روزسازی تسلیحاتی، پیشرفته سازی تجهیزات  هوایی و توانمندی های نیروی دریایی مهمترین زمینه های خرید سلاح کشورهای جنوب خلیج فارس تا سال 2016 خواهند بود.

در این گزارش، پیش بینی شده است هزینه های امنیتی و دفاعی در کشورهای جنوب خلیج فارس تا سال 2016 میلادی به رقم 385 میلیارد دلار برسد.

پیش بینی می شود هزینه های دفاعی امنیتی اسرائیل نیز در پنج سال آینده به رقم 77 میلیارد دلار برسد.

براساس این گزارش، در نیمه دوم دهه گذشته، کشورهای خاورمیانه 20 درصد از واردات سلاح جهان را به خود اختصاص دادند.

افزایش بهای نفت به حدود 147 دلار برای هر بشکه در سال 2008 و افزایش نگرانی های منطقه به دلیل وضعیت ایران از مهمترین دلایل خرید بالای تسلیحات در منطقه خلیج فارس در 10 سال گذشته، عنوان شده است.

تلاش فرانسه برای فروش هواپیمای جنگنده رافائل به چند کشور خاورمیانه از جمله کویت، قطر و امارات و اقدامات انگلیس برای فروش هواپیماهای نظامی تایفون به کشورهای خاورمیانه  از جمله مهمترین تلاش های بازاریابی تسلیحاتی در خاورمیانه به شمار می رود.

در این گزارش به رشد خرید سلاح در منطقه خاورمیانه هم اشاره شده و آمده است: گرچه در سال گذشته، انقلاب ها، مهمترین خبر و اتفاق در کشورهای عربی بوده اند اما این کشورها و به ویژه در جنوب خلیج فارس همچنان به روند خرید سلاح ادامه می دهند که در این میان می توان به عربستان سعودی و امارات اشاره کرد.

از جمله مهمترین معاملات تسلیحاتی منطقه خلیج فارس می توان به موافقت شورای امنیت ملی آلمان با فروش تانک هایی از نوع لیپارد به عربستان سعودی و معامله بزرگ تسلیحاتی آمریکا با عربستان به ارزش 60 میلیارد دلار در پاییز 2010 اشاره کرد.

خبرهای تایید نشده ای نیز درباره معامله تسلیحاتی 20 میلیارد دلاری آمریکا با عربستان برای به روز سازی و پیشرفته سازی نیروی دریایی این کشور منتشر شده است..../عصرایران