اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هر ۳ نفر را به تنهایی با چاقو زدم!



هر ۳ نفر را به تنهایی با چاقو زدم!

مرد ۵۳ساله ای که تیرماه گذشته جوانی را با چاقو به قتل رسانده و ۲نفر دیگر را نیز مجروح کرده بود، صبح روز گذشته در حضور مقام قضایی و کارآگاهان پلیس جنایی، ضمن بازسازی صحنه جنایت به تشریح چگونگی ماجرا پرداخت.

به گزارش خراسان متهم این پرونده جنایی که به همراه ۳متهم دیگر به محل وقوع جنایت واقع در طبرسی ۵۳ مشهد منتقل شده بود، وقتی در برابر دوربین قوه قضاییه قرار گرفت، گفت: مدتی قبل از ارتکاب جنایت شنیده بودم که همسر سابقم ازدواج کرده است.

من هنگامی که او را طلاق دادم شرط کردم که اگر ازدواج کرد باید دختر ۱۲ساله ام را نزد من باز گرداند اما او بدون اطلاع من ازدواج کرده بود. وقتی این موضوع را فهمیدم ترسیدم که دخترم دنبال کارهای خلاف برود. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا جوانی را که با همسرم ازدواج کرده بود به قتل برسانم.

افرادی به من گفتند که «ر» به همراه همسر سابقت در گلشهر زندگی می کند ولی من آن ها را پیدا نکردم اگر آن ها را می یافتم هر دو نفر را می کشتم چون برایم قابل پذیرش نبود که جوان ۱۸ساله ای با زن ۴۵ساله ام ازدواج کند. بعد از مدتی از همسایگانم شنیدم که همسر سابقم به منزلی در طبرسی ۵۳ رفت و آمد دارد.

روز حادثه به این منزل آمدم هرچه در زدم کسی در حیاط را باز نکرد. آن روز من شیشه کشیده بودم و چشم هایم تار می دید به همین خاطر قصد داشتم از بالای در وارد حیاط شوم که زنی از داخل حیاط به من ناسزا گفت که بالای در حیاط ما چه کار داری؟

وقتی آن زن در حیاط را باز کرد با قمه ای که در دست داشتم ضربه ای به او زدم، با فریادهای این زن، جوان دیگری از پله های زیرزمین بالا آمد که ضربه ای هم به سینه او زدم و در ادامه جوان دیگری را هم با ضربه چاقو مجروح کردم. آن روز من هم یک قمه بزرگ داشتم و هم یک چاقو! هیچ چیزی نمی فهمیدم البته برادرم که همراه من بود یک رشته زنجیر داشت ولی از آن استفاده نکرد.

من قصد دعوا یا قتل دیگران را نداشتم فقط به دنبال «ر» و همسر می گشتم. همه چاقوها را هم به تنهایی زدم و کس دیگری در این ماجرا کمکم نکرد وقتی شیشه می کشیدم دیگر چیزی نمی فهمیدم.متهم به قتل که محمدعلی نام دارد در ادامه اعترافاتش و در پاسخ به سوال قاضی اسماعیل شاکر که پرسید شما چند نفر بودید، گفت: ما ۴نفر بودیم. من و برادرم با رانندگان ۲دستگاه پراید به محل آمدیم اما راننده ها از خودرو پیاده نشدند.

«م. ب» زنی که در این حادثه با ضربه چاقوی متهم مجروح شده بود نیز به قاضی ویژه قتل عمد در زمان حادثه گفت: آن روز من کیفم را در خانه مادرم (محل جنایت) فراموش کرده بودم به همین دلیل دوباره به خانه مادرم بازگشتم اما داخل حیاط بودم که دیدم مردی از بالای در قصد دارد وارد حیاط شود، به او اعتراض کردم و در همین حال هم در حیاط را گشودم اما متهم در یک لحظه ضربه ای با چاقوی بزرگ به شانه ام زد، من فریاد زدم سوختم! و او را هل دادم، در این هنگام برادرم که شاهد این حادثه بود برای کمک به من از پله های زیرزمین بالا آمد اما او برادرم را هم با ضربه چاقو نقش بر زمین کرد و سپس به یکی دیگر از بستگانمان حمله کرد و او را نیز که بیمار و معلول است با ضربه چاقو غرق در خون کرد.

من با دیدن این صحنه فریاد زدم به پلیس ۱۱۰ زنگ بزنید ولی متهمان که ۵نفر بودند بعد از این حادثه فرار کردند.

این گزارش حاکی است: در ابتدای بازسازی صحنه جنایت کارآگاه محمدی (افسر پرونده) گزارش کوتاهی را از چگونگی وقوع حادثه و دستگیری متهمان این پرونده جنایی ارائه داد و گفت: در پی دریافت تماس شهروندان مبنی بر وقوع نزاع در طبرسی جنوبی ۵۳ و مرگ یک جوان ۳۴ساله بر اثر اصابت چاقو، دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت که در ادامه با دستورات ویژه قاضی اسماعیل شاکر ۳تن از متهمان مورد ادعای شاکیان دستگیر شدند و ۲ نفر دیگر نیز فراری هستند که تلاش برای دستگیری آنان نیز ادامه دارد. 

سابقه خبر 

در تاریخ 91.4.16 شهروندان در تماس با پلیس ۱۱۰، وقوع نزاعی را در بولوار طبرسی جنوبی اطلاع دادند که بلافاصله عوامل انتظامی به دستور سرهنگ حاجیان (رئیس کلانتری طبرسی جنوبی) برای بررسی موضوع به محل اعلام شده عزیمت کردند، تحقیقات ماموران مشخص کرد یکی از مجروحان این حادثه که جوان ۳۴ساله ای به نام علیرضا بهرمانی بود پس از انتقال به بیمارستان شهیدهاشمی نژاد و بر اثر اصابت ۲ ضربه چاقو جان خود را از دست داده است، بنابراین ماموران انتظامی، ماجرای قتل را به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد در زمان حادثه) اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور مقام قضایی در بیمارستان و محل نزاع، بررسی های قضایی در این باره آغاز شد.

این گزارش حاکی است: با دستورات قاضی ویژه قتل عمد و تلاش نیروهای انتظامی، متهمان این پرونده جنایی دستگیر شدند که در نهایت مرد ۵۳ساله ای به نام (محمدعلی.ج) به ارتکاب قتل اعتراف کرد./خراسان

 


ویدیو مرتبط :
آیکیدو | کلیپ تکنیک دفاع چاقو از چند نفر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متهم به قتل: «خروس» را با چاقو زدم!



اخبار حوادث - متهم به قتل: «خروس» را با چاقو زدم!

جوان ۲۱ ساله ای که برادرش را با ۱۱ ضربه چاقو کشته بود، صبح پنجشنبه گذشته در حضور قاضی ویژه قتل عمد گفت: برادر بزرگم را به خاطر ناسزاگویی به همسرم کشتم!

 «عباس» جوان متهم به قتل در تشریح چگونگی قتل برادرش به قاضی ویژه قتل عمد گفت: برادرم که به جعفر خروس معروف است به همسرم ناسزا گفت و به همین خاطر ما با هم درگیر شدیم اما او به طرف کیسه ای رفت که شمشیرهایش را داخل آن می گذاشت.

 او یکی از شمشیرها را برداشت و به طرف من حمله کرد من هم چاقویی را بیرون آوردم و ۱۱ ضربه به نقاط مختلف بدنش زدم. وی که در محل ارتکاب جرم صحنه حادثه را بازسازی می کرد افزود: من حتی یک کلمه هم با برادرم صحبت نمی کردم اما نمی توانستم فحش هایی را که به مادر و همسرم می دهد تحمل کنم.

 وی که مدعی است ۲ بار تاکنون به خاطر مصرف مشروبات الکلی شلاق خورده است درباره آثار فراوان خودزنی روی گردن و دست هایش ادامه داد: قبلاً مشروب می خوردم وقتی حالم خراب می شد خودزنی می کردم اما الان دیگر مشروب مصرف نمی کنم یعنی از زمانی که ازدواج کردم حتی سیگار هم نمی کشم. فقط برخی مواقع قرص اعصاب می خورم روز حادثه نیز قبل از درگیری دو عدد قرص خوردم.

وی اضافه کرد: تا کلاس سوم راهنمایی درس خواندم و پس از آن نیز ترک تحصیل کردم تا کار کنم.وی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا برادرت به «خروس» معروف بود گفت: به خاطر این که یک بار چشم یکی را درآورده بود او را «خروس» صدا می کردند.

این گزارش حاکی است: در ابتدای بازسازی صحنه قتل، کارآگاه محمدی (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی خراسان رضوی) نیز در برابر دوربین قوه قضاییه به تشریح ماجرای این جنایت پرداخت و گفت: بیستم آذر گذشته جوان ۳۱ ساله ای که با ضربات چاقو مجروح شده بود در بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد جان سپرد و بدین ترتیب تحقیقات روی یک پرونده جنایی با حضور قاضی ویژه قتل عمد آغاز شد.

وی اضافه کرد: با دستورات ویژه ای که از سوی قاضی موحدی راد صادر شد. مأموران انتظامی، ضارب را در یکی از بیمارستان های مشهد که برای مداوای سرش رفته بود، به دام انداختند و پس از آن مشخص شد که ضارب برادر کوچک تر مقتول است.

سرگرد محمدی ادامه داد: متهم در پلیس آگاهی ابتدا جرم خود را انکار کرد اما دقایقی بعد به جنایت معترف شد و در حالی که نام برادرش را نیز روی دستش خالکوبی کرده بود گفت: او با شمشیر به من حمله کرد من هم او را با چاقو زدم.

 این گزارش حاکی است: پس از اعترافات صریح متهم در محل ارتکاب جرم، قاضی موحدی راد، دستور پایان بازسازی صحنه را صادر کرد و متهم روانه زندان شد. 

اخبار حوادث - خراسان