اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هدیه قبولی در امتحانات، قلب مرد میانسال كرجی را شكافت



تفنگ بادی,قتل با تفنگ بادی,قتل غیر عمد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از مرگ مردی 45 ساله بر اثر اصابت تیر تفنگ بادی به قلبش خبرداد.

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ خیرخواهان در تشریح جزئیات این خبر گفت: امین پسر بچه 12 ساله‌ای که پس از دریافت كارنامه قبولیش بر اساس قولی که پدرش در مورد خرید یک تفنگ بادی به عنوان هدیه قبولی در امتحانات به وی داده بود، هدیه‌اش را دریافت کرد اما نمی‌دانست تفنگش منجر به مرگ مردی 45 ساله خواهد شد.

 

وی افزود : امین در ساعت 12 نیمه شب اوایل تیرماه سال جاری برای شكار پرنده در باغ كارخانه‌ای كه پدرش در آن سریدار بود از منزل خارج و در حال شكار پرندگان بود كه یكی از كارگران شركت به سمت پسر بچه آمده و به او می گوید تفنگ را به من بده تا من هم شلیك كنم و پسر از این كار ممانعت كرده و در كشمكش گرفتن اسلحه ناگهان تفنگ شلیك شده و به قلب كارگر برخورد کرده و این فرد قبل از رسیدن به بیمارستان فوت می‌كند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان كرج به شهروندان توصیه كرد: برای سرگرم‌کردن فرزندان یا دادن هدیه به آنان از خرید این‌گونه وسایل خطرناک که جان فرزندان و دیگران را تهدید می‌کند، خودداری کنند تا چنین حوادث تلخی رخ ندهد.... /isna.ir


ویدیو مرتبط :
پیش به سوی قبولی در امتحانات و کنکور از همین حالا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد میانسال در خانه خود آتش گرفت و سوخت



 

مرد میانسال در خانه خود آتش گرفت و سوخت

 

مرد میانسال در آتش سوزی خانه ویلایی خود در تهران سوخت و فوت كرد.ساعت یك بامداد امروز مأموران كلانتری سیدخندان از طریق مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ از وقوع یك حادثه با خبر شدند.



مأموران با حضور در محل حادثه دریافتند یك حانه ویلایی دچار حریق شده و مأموران سازمان آتش نشانی تهران مشغول خاموش كردن آتش این خانه هستند.



روشن، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران درباره این پرونده گفت: پس از خاموش شدن آتش این خانه مسكونی مشخص شد صاحب خانه به نام علی ۵۸ ساله در محل دچار حریق شده و فوت كرده است.



وی ادامه داد: تا این لحظه مشخص نیست كه این فرد پیش از آتش سوزی فوت كرده یا اینكه در حین آتش سوزی و بر اثر حریق جان باخته‌ است.



وی افزود: همچنین هنوز مشخص نشده است كه آتش سوزی این خانه عمدی بوده یا اینكه به صورت عادی رخ داده است.