اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هتک حرمت همسر برای فرار از مهریه!




 اخبار حوادث - هتک حرمت همسر برای فرار از مهریه!

مردی که اقدام به انتشار مطالب کذب علیه همسرش در یکی از شبکه‌های اجتماعی کرده بود، شناسایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ سیدمحسن عرفانی، رییس پلیس فتای خراسان‌رضوی در تشریح این خبر گفت: خانمی جوان با مراجعه به پلیس فتا درخواست رسیدگی به شکایت خود مبنی بر سوءاستفاده از نام و عکس خود در فضای مجازی را می‌کند، شاکی در اظهارات خود عنوان کرد که در کمال‌بی‌خبری، ناگهان از طریق دوستان و آشنایان متوجه شدم صفحه‌ای از طرفم در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایل ایجاد شده و به انتشار برخی مطالب کذب با موضوعات نامتعارف در خصوص شخصیت حقیقی من پرداخته است.
 
وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی، رسیدگی به موضوع بلافاصله در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت، در بررسی‌های مقدماتی از گوشی شاکی تمام شواهد و قرائن حاکی از ایجاد صفحه، توسط خود شاکی بود، اما در بررسی‌های فنی بعدی توسط کارشناسان فتا مساله به شکل دیگری روشن شد.
 
رییس پلیس فتای خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: کارشناسان پس از انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی عامل اصلی ایجاد صفحه مورد نظر در شبکه اجتماعی تحت موبایل شدند.
 
وی تصریح‌کرد: متهم که همسر شاکی بود پس از هماهنگی با مقام قضایی به پلیس فتا استان احضار شد و پس از رویارویی با شواهد فنی لب به اعتراف گشود و گفت به دلیل مشکلی که برایم پیش آمده بود دنبال بهانه‌ای می‌گشتم تا ضمن طلاق همسرم از پرداخت مهریه و حقوق قانونی وی نیز فرار کنم، از همین رو به پیشنهاد یکی از دوستانم تصمیم گرفتم تا با هتک حرمت همسرم و ایجاد صفحه‌ای در فضای مجازی او را بدون پرداخت مهریه طلاق دهم.
  اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران
 


ویدیو مرتبط :
هتک حرمت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ربودن همسر برای فرار از پرداخت مهریه!



زن میانسال وقتی مهریه هزار سکه‌ای خود را به اجرا گذاشته بود، هرگز تصور نمی‌کرد شوهرش سناریوی هولناکی را برای فرار از پرداخت مهریه طراحی کند.

 صبح دیروز زنی ٤٤ ساله با مراجعه به شعبه هشتم دادسرای جنایی به بازپرس ایلخانی گفت: من فوق‌لیسانس جامعه‌شناسی دارم و حدود یک‌سال و نیم است که با همسرم اختلاف داریم و پایمان به دادگاه خانواده کشیده شده است. همسرم ٢ پسرم را از من گرفت و در آستانه جدایی قرار گرفتیم.

 

در حالی‌که پرونده‌مان در دادگاه خانواده در حال رسیدگی بود، من مهریه‌ام را به اجرا گذاشتم و یک زمین و خانه‌ای را که مال همسرم بود، به‌عنوان مهریه گرفتم. همین موضوع باعث شد او نقشه‌ای هولناک برایم طراحی کند. یک شب که از محل کارم خارج شدم، ٢ زن و یک مرد ناشناس من را به زور سوار خودروی پراید کردند.

 

داخل خودرو چند کاغذ را به من دادند و گفتند که باید آنها را امضا کنم تا آزاد شوم. مقاومت کردم و به همین خاطر مرا به یک کمپ ترک اعتیاد بردند و در آنجا حبسم کردند. ٢ روز در این کمپ بودم و هر چه به کارکنان آنجا گفتم که من اعتیاد ندارم و قربانی انتقام‌گیری همسرم شده‌ام، کسی حرفم را باور نکرد. در این مدت هم من را شکنجه دادند و با من بدرفتاری کردند. تا اینکه ٢ روز بعد از حبس‌شدنم در این مکان، از من آزمایش اعتیاد گرفتند و مشخص شد که من اعتیاد ندارم.

 

به همین خاطر به همسرم زنگ زدند تا من را به او تحویل دهند. همان موقع بود که متوجه شدم همسرم در این ماجرا نقش داشته و آن کاغذهایی که برای امضا گرفتن از من بود، نقشه هولناک شوهرم بوده است.

 

همسرم به کمپ آمد و من را تحویل گرفت و وقتی به او گفتم که رازش را فهمیده‌ام، دوباره کاغذهایی را مقابلم گذاشت و خواست که آنها را امضا کنم. این برگه‌ها برای آن بود که نشان دهد من ٤٠٠‌ میلیون تومان به همسرم بدهکار هستم.

 

این بار نیز مقاومت کردم و برای همین همسرم دوباره من را به یک کمپ دیگر در حوالی تهرانپارس برد. در این کمپ هم یک روز حبس بودم تا اینکه پس از گرفتن آزمایش اعتیاد، مسئولان آنجا متوجه موضوع شدند و اجازه دادند تا با برادرم تماس بگیرم. برادرم به دنبالم آمد و من توانستم از دام همسرم فرار کنم.

با ادعاهای این زن، تحقیقات برای روشن‌شدن زوایای مبهم پرونده به دستور قاضی ایلخانی آغاز شد.

 

اخبار حوادث - شهروند