اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هافبک پرسپولیس آزاد شد


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در کمیته انضباطی به عنوان بازیکن آزاد در انتهای فصل اعلام شد.

خبرگزاری فارس: رضا حقیقی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از عقد قرارداد با محمد رویانیان شرط کرد در شرایطی که او مدیرعامل باشگاه نباشد از این تیم جدا خواهد.

بنابراین پس از جدایی رویانیان از جمع سرخ پوشان، حقیقی برای روشن شدن تکلیفش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رفت و پس از برگزاری جلسه‌ای در این خصوص بالاخره اعلام شد که پس از پایان بازی‌های لیگ برتر او بازیکن آزاد است و مشکلی برای جدایی از پرسپولیس ندارد.

البته وی اعلام کرده گزینه اول او در صورتی که در ایران بماند پرسپولیس است اما در صورت پیشنهاد خارجی از این تیم جدا خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
مارکو اسکپانوویچ هافبک جدید پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری فیزیکی هافبک پرسپولیس با یک هوادار



 

هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین دیروز با یک هوادار درگیری فیزیکی پیدا کرد.

 

پس از تمرین عصر روز گذشته پرسپولیس و زمانی که بازیکنان قصد داشتند به منازلشان بروند، اتفاقی افتاد که در نوع خودش عجیب بود.

مازیار زارع هنگامی که با اتومبیل خود به سمت درب خروجی مجموعه درفشی فر در حرکت بود، با انتقادات یک هوادار مواجه شد. همین مساله سبب شد تا زارع از اتومبیل خود پیاده شود و با آن هوادار ناشناس درگیری لفظی پیدا کند؛ حتی کار به درگیری فیزیکی هم کشیده شد. هرچند با وساطت افرادی دیگر این قضیه ختم به خیر شد و آن هوادار هم فرار را بر قرار ترجیح داد.

لازم به ذکر است، زارع تاکنون فرصت چندانی برای حضور در ترکیب پرسپولیس نداشته و در بازی با مس سرچشمه هم از فهرست سرخپوشان خط خورده بود. او حتی در دیدار با شهرداری تبریز نیز از تعویضش ابراز نارضایتی کرده بود..../ برنا