اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هاشمی: پزشکان در «تحول» هوشمندانه عمل کردند/مشکلات حل می‌شود



اخبار,اخبار اجتماعی ,  طرح بیمه رایگان

وزیر بهداشت با اشاره به تاخیرهای چندین ماهه در پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها و ارائه دهندگان خدمات خطاب به پزشکان، گفت: این اطمینان را می‌دهم که جای هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد و این مشکلات نیز حل خواهد شد.

دکتر سیدحسن هاشمی با حضور در غرفه ایسنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و گفت‌وگو با خبرنگار «سلامت» ایسنا، با اشاره به سطح رضایت بیش از 80 درصدی مردم از طرح تحول نظام سلامت، درباره رضایت‌مندی ارائه دهندگان خدمات در این طرح با وجود تاخیرهای چندماهه بیمه‌ها در پرداخت مطالبات، گفت: پزشکان در اجرای این طرح بسیار به ما لطف و محبت داشتند و هوشمندانه در مسیر ارائه خدمت به مردم و همچنین قسمی که خورده‌اند، همچنان فعالیت می‌کنند. از همه آنها ممنونیم.

وی با اشاره به تاخیرهای چند ماهه ایجاد شده در پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها و همچنین ارائه دهندگان خدمات، گفت: این اطمینان را می‌دهم که جای هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد و این مشکلات هم حل خواهد شد چرا که گذشته نیز نشان داده این مشکلات حل شده است.

وی ادامه داد: آنچه که باقی خواهد ماند قضاوت مردم از عملکرد دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت بهداشت، بیمه‌ها، مسئولان بالادستی و پایین دستی است. بالاخره مردم، ارائه دهندگان خدمات و همچنین دریافت کنندگان خدمات فرصت قضاوت خواهند داشت.

وزیر بهداشت در پایان افزود: امیدوارم این قضاوت برای همه ما خوب باشد. ان‌شاءالله که شرکایمان نیز رعایت کنند تا دوستان بیش از این اذیت نشوند.


اخبار  اجتماعی  - ایسنا 


ویدیو مرتبط :
راه حل مشکلات کشور، بالاخص مشکلات اقتصادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایده های هوشمندانه حل مشکلات روزمره!


ایده های خلاقانه می تونن تا حد زیادی به صرفه جویی پول کمک کنن و در این بخش یک مثال کامل از راه حل های مقتصدانه دانشجویان رو برای حل مشکلات روزمره باهم خواهیم دید! این لیست الهام بخش به شما کمک می کنه خارج از چارچوب فکر کنید.