اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هاشمی رفسنجانی هم عضو شبکه اجتماعی شد



 پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی,صفحه هاشمی در کلوب

هاشمی رفسنجانی هم عضو شبکه اجتماعی شد

صفحه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در یک شبکه اجتماعی داخلی به روز می شود.

 ورود آیت الله به شبکه های اجتماعی. این، خبری بود که امروز دهان به دهان پیچید. پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی حالا صاحب یک صفحه اختصاصی در یک شبکه اجتماعی داخلی شده است. صفحه ای که در «سایت» کلوب باز شده و تا لحظه تنظیم این گزارش بیش از 8300 عضو دارد.

آن طور که در مشخصات این صفحه آمده است، پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی این صفحه و مطالب و عکس های آپلود شده در آن را مدیریت می کند.

 

در این صفحه مطالبی همچون «رأی ۹۵ درصدی هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری »، «شب قدر هاشمی چگونه گذشت؟»، «متحجران، مدل امروزی خوارج کوفه‌اند»، «اعتدال یعنی انقلابی باش، کلّه شق نباش!» و ویدیویی با موضوع کوهنوردی عضو مجلس خبرگان رهبری  به چشم می خورد. مطالبی که گویا بازنشر مطالب پایگاه اطلاع رسانی آیت الله است.

 

این، اولین حضور رسمی یکی از مقامات بلندپایه و رسمی جمهوری اسلامی ایران در یک شبکه اجتماعی در اینترنت است. حضوری که پیش از این بارها در سایت های دیگر و در صفحات منتسب به شخصیت های دیگر در اینترنت دیده شده بود. اما هیچ گاه  این صفحه ها به صورت رسمی تایید نشدند./مجله مهر

 

 


ویدیو مرتبط :
کلیپ برادر هاشمی رفسنجانی و + افشای تمامی راز های فوت رفسنجانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تأکید هاشمی رفسنجانی بر فراگیر شدن تأمین اجتماعی در کشور



مجمع تشخیص مصلحت نظام  , تأمین اجتماعی

در دیدار جمعی از دندانپزشکان مطرح شد/تأکید هاشمی رفسنجانی بر فراگیر شدن تأمین اجتماعی در کشور

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با توجه به افزایش هزینه‌های دارو و درمان در کشور، به وزارت بهداشت توصیه کرد «اجرای طرح تأمین اجتماعی جامع» را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی امروز شنبه در دیدار اعضای «انجمن دندانپزشکان عمومی ایران»، از نقش جامعه دندانپزشکی کشور در تأمین بهداشت دهان و دندان مردم تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های درمان و دارو در کشور به‌ویژه بخش دندانپزشکی، اجرای طرح تأمین اجتماعی جامع باید از جمله اولویت‌های برنامه‌های وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد.

* طرح 60 صفحه‌ای برای فراگیری تأمین اجتماعی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به انجام مطالعات طرح تأمین اجتماعی جامع در اواخر دولت سازندگی و ارائه آن به مجلس در 60 صفحه، گفت: به‌رغم مطالعات انجام شده، متأسفانه این طرح به دلیل بررسی منابع مالی از مجلس پس گرفته شد و هنوز هم اجرایی نشده است.

هاشمی رفسنجانی افزود: اگر همه مردم در قالب طرح تأمین اجتماعی جامع بیمه شوند، در بخش درمان، تعرفه‌ها یکسان و رابطه بین بیمار با پزشک و پزشک و دولت تنظیم می‌شود که تحقق این مهم، راهی اساسی و کارگشا برای اطمینان ‌خاطر مردم از آینده خود به ‌ویژه تأمین هزینه‌های بهداشت و درمان و جلوگیری از اتلاف هزینه‌های زائد خواهد بود.

وی در همین راستا، ایجاد مرکز جامع دندانپزشکی کشور با مشارکت همه دست‌اندرکاران این بخش برای تجمیع سرمایه‌ها و کاهش هزینه‌های درمان را مورد تأکید قرار داد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با توجه به اولویت پیشگیری بر درمان به‌ ویژه در دندانپزشکی، توجه و عنایت خاص وزارت بهداشت درمان به این بخش ضروری‌تر به نظر می‌رسد.

* دعوت از هاشمی برای گشایش یک همایش
به‌گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ابتدای این دیدار دکتر شهنی‌زاده رئیس انجمن دندانپزشکان عمومی ایران و چند تن از حاضران به‌طور جداگانه با ارائه گزارشی از اهداف و برنامه‌های این انجمن، مسائل و ‌مشکلات این بخش در تأمین تجهیزات، دارو، مواد دندانپزشکی و... را ارائه کردند.

در این دیدار همچنین از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای افتتاح کنگره بین‌المللی دندانپزشکی که در دی ماه امسال برگزار خواهد شد، دعوت به عمل آمد.

/فارس