اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نگهبان شیطان صفت هتل توسط داماد دستگیر شد



نگهبان شیطان صفت هتل توسط داماد دستگیر شد

نگهبانی که از اتاق زوج‌های جوان به طور مخفیانه فیلمبرداری می‌کرد، با تیزهوشی داماد لو رفت و تحویل ماموران کلانتری داده شد.

 دو روز پیش یک زوج جوان که زمان زیادی هم از ازدواجشان نمی‌گذشت برای چند روز اقامت به یکی از هتل‌های تهران رفتند و در خواست یک اتاق برای چند شب کردند.

اولین ساعت روز را در لابی هتل گذراندند و بعد هم در رستوران غذایی میل کردند و در آخر شب به اتاقشان رفتند تا کمی استراحت کنند.

این زوج جوان مثل سایر عاشقان به هم رسیده با هم گفتند و خندیند تا نیمه‌های شب سپس برای خوابیدن به اتاق خواب رفتند ولی قبل از خواب داماد دلش شور افتاد و شروع کرد دور اتاق چرخیدن.

عروس خانم که از این کار شوهرش در عجب بود دائما او را صدا می‌کرد ولی داماد همچنان به کار خود ادامه تا اینکه ناگهان این مرد جوان به سمت دریچه شبکه‌ای درب اتاق رفت و از داخلش یک دوربین فیلمبرداری که به صورت مخفیانه‌ای جاسازی شده بود را پیدا کرد.

پس از پیدا کردن این دوربین سریعا به بیرون دوید و دید که نگهبان هتل در حال فرار در راهرو است. مرد جوان نگهبان را تعقیب کرد و بعد از یک درگیری کوتاه توانست او را دستگیر کند.

در نهایت با تماس هتل به کلانتری فلسطین ماموران واحد گشت در هتل حاضر و نگهبان شیطان را در حالی که در دوربینش تعدادی فیلم دیگر نیز بود، دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

/باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
هتل شیطان وین! هتل کوبورگ! محل مذاکرات هسته ای!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محاکمه داماد شیطان صفت به اتهام قتل خواهرزن



اخبار حوادث - محاکمه داماد شیطان صفت به اتهام قتل خواهرزن

مرد جنایتکار که زنی را قربانی وسوسه شیطانی خود کرده بود، در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مردادماه سال جاری پرونده قتل زنی 28 ساله در بهارستان به پلیس آگاهی ارجاع داده شد .

بررسی های اولیه نشان می داد، عامل جنایت قربانی خود را خفه كرده است.با بازجویی های صورت گرفته از شوهر مقتول و رفع اتهام از وی، تحقیقات پلیسی از همسایگان آغاز شد.

اظهارات همسایگان و شواهد موجود، نشان می داد که فرد میانسال ناشناسی صبح همان روز به منزل مقتول مراجعه کرده و صدای درگیری نیز از منزل وی به گوش می رسید اما همسایگان این سر و صدا را مبنی بر دعوای زن و شوهری گذاشته و توجهی نکرده بودند.

بررسی های دقیق‌تر از منزل مقتول نشان داد که صدای زنگ در خراب بوده و امکان زنگ زدن از بیرون وجود نداشته است اما آیفون از داخل منزل کار می کرده است، لذا قاتل باید فردی آشنا می بوده که یا کلید داشته یا تلفنی از مقتول خواسته که در را باز کند و وارد ساختمان شده است، به همین دلیل ذهن ماموران آگاهی به سمت آشنایان و اقوام مقتول معطوف شد.

با وجود چنین شواهدی و پس از بررسی‌های تخصصی، پلیس به فردی به نام "ابراهیم- الف" مظنون شد و با زیر نظر گرفتن محل اختفای متهم طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی بهارستان منتقل کرد.

 متهم در بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد. متهم در اعترافات خود گفت که صبح روز حادثه ساعت ۱۰ صبح به در منزل مقتول مراجعه کرده و پس از تماس با وی و باز شدن در، وارد منزل شده و به وی حمله کرده است، پس از خفه کردن مقتول جسد او را به یکی از اتاق‌ها منتقل کرده و برای گمراه کردن پلیس، منزل را به‌هم ریخته است.وی درباره انگیزه اش گفت: قصد آزار و اذیت مقتول را داشتم اما او در برابرم مقاومت كرد به همین خاطر مجبور به قتل او شدم. ژ

با تكمیل تحقیقات جنایی، پرونده برای محاكمه به شعبه 71 دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد. صبح امروز مرد جوان به ریاست قاضی عزیزمحمدی پای میز محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای جلسه اولیای دم مقتول خواستار قصاص متهم شدند.در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و با قبول اتهامش گفت: روز حادثه تسلیم وسوسه شیطان شدم. وقتی وارد خانه شدم، مقتول روزه بود اما برای من هندوانه آورد. در یک لحظه به طرفش حمله کرده و او را مورد آزار و اذیت قرار دادم. مقتول تهدید می کرد موضوع را به همسرش می گوید. به همین خاطر خفه اش  کردم.

وی افزود: بعد از قتل برای اینکه صحنه را بهم بزنم، با چاقو به او چند ضربه زده و وسایل خانه را بهم ریختم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شدند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران