اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نوجوان 17 ساله دوستش را با ضربات چاقو به قتل رساند/ رها کردن جسد قربانی در کنار خیابان+ تصاویر



پسری که در مغازه سوپر گوشت پدرش دست به جنایت زده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، در ساعت 01:30 بامداد مورخه 01/06/1394 و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 ، یک فقره کشف جسد مجهول الهویه متعلق به جوانی حدودا 20 ساله ، در میدان تبائین به کلانتری 170 کهریزک اعلام شد .
 
با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که این جوان به علت اصابت ضربات متعدد جسم تیز به قسمت های مختلف سر ، گردن و سینه به قتل رسیده است.

 پرونده در اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با اعلام خبر کشف جسد به پلیس آگاهی ، تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل کشف جسد حاضر شدند ؛ در همان بررسی های اولیه مشخص شد که جنایت در محل دیگری رخ داده و عامل یا عاملین جنایت اقدام به انتقال جسد به محل کشف جسد کرده اند .
 

اخبار,اخبارحوادث, قتل


با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور رئیس شعبه 101 دادگاه کهریزک ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
 
شناسایی هویت جسد :
همزمان با آغاز تحققات جهت شناسایی هویت جسد ، اعضای یک خانواده با مراجعه به پایگاه نهم پلیس آگاهی و تشکیل پرونده با موضوع فقدان افراد عنوان داشتند که پسر 20 ساله آنها بنام "محمدرضا . ب" در مورخه 31/05/1394 از منزل خارج و دیگر مراجعتی به محل سکونت خود نداشته است .
 
بلافاصله مشخصات جوان فقدانی با مشخصات جسد کشف شده در منطقه کهریزک مطابقت داده شد و کارآگاهان اداره دهم موفق به شناسایی هویت جسد ناشناس شدند که خانواده فقدانی نیز پس از حضور در پزشکی قانونی ، جسد محمدرضا را مورد شناسایی قرار دادند .

دستگیری مظنون در پرونده :
با شناسایی هویت جسد ، کارآگاهان در دومین مرحله از رسیدگی به پرونه به تحقیق از دوستان و افراد مرتبط با مقتول پرداخته و طی چندین نوبت دعوت از دوستان مقتول به احدی از آنها بنام سعید . الف ( 17 ساله ) مشکوک شدند که بر روی قسمت مختلف بدنش آثار ناشی از درگیری وجود داشت ، ضمن آنکه برابر تحقیقات بعمل آمده مشخص شد که مقتول در مورخه 31/05/1394 بهمراه سعید بوده است ؛ با هماهنگی مقام قضایی این شخص دستگیر و جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
 
اعتراف به جنایت :
سعید در اظهارات اولیه به کارآگاهان عنوان کرده بود : "در مورخه 31/05/1394 بهمراه مقتول در پارک بودم اما در پایان شب از یکدیگر جدا شدیم و من به خانه آمدم و پس از آن دیگر از مقتول هیچ خبری ندارم فقط زمانیکه قصد جدا شدن از یکدیگر را داشتیم ، محمدرضا عنوان نمود که قصد دارد تا به منطقه شورآباد برود تا شخصی بنام مهرداد را ملاقات کند " .

اخبار,اخبارحوادث, قتل


در ادامه تحقیقات ، سعید که در خصوص "چگونگی ایجاد جراحت های بر روی قسمت مختلف بدن" و همچنین " علت  بهم ریختگی و داشتن حالت پریشان خود در شب حادثه" ( بنا بر اظهارات بدست آمده از اهالی محل که وی را در شب حادثه با حالتی پرشان و بهم ریخته مشاهده کرده بودند ) ، پاسخ قانع کننده ای ارائه نکرده بود ، سرانجام در مورخه 15/06/1394 لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد .
 
سعید در خصوص شب جنایت به کارآگاهان گفت : " در ساعت 23:50 مورخه 31/05/1394 بهمراه مقتول در پارک نشسته بودیم ؛ چند دقیقه ای نشستیم تا اینکه در ساعت 30 دقیقه بامداد با محمدرضا خداحافظی کرده و به مغازه پدرم رفته تا یخچال مغازه را خاموش و مغازه را ببندم ؛ ناگهان متوجه حضور یک نفر در پشت سر خود در مغازه شدم که این شخص مرا به سمت عقب مغازه هل داد . محمدرضا بود ؛ ابتدا فکر کردم که دارد شوخی می کند اما ناگهان چاقو را از روی تخته ی مغازه برداشت و ضربه ای را به سمت سینه ام پرتاب کرد !! که من خود را به عقب کشیدم اما با این وجود قسمتی از چاقو به سینه ام برخورد کرد ؛

 

پس از آن مجددا ضربه ای دیگر اینبار به سرم زد که سر و صورتم پر از خون شد ... . با مقتول درگیر شدم و قصد فرار داشتم اما نمی توانستم ؛ نفهمیدم چطور چاقو را از دستش گرفتم و به سمتش بردم تا فرار کنم ؛ خیلی ترسیده بودم ؛ گیج بودم ؛ متوجه نبودم که دارم چه کار می کنم ؛ چند ضربه ی چاقو به سمت مقتول پرتاب کردم اما نفهمیدم که چاقو چطور وارد بدنش شد ؛ فقط می خواستم فرار کنم که دیدم محمدرضا افتاد روی زمین ؛ در آن موقع بود متوجه شدم که چه کار کردم ؛ مانده بودم که چه کار کنم ؛ سر و صورت و تمامی لباس هایم خون آلود شده بود البته نه خون مقتول بلکه خون خودم بود . به سرعت به خانه رفتم و ماشین پدرم را برداشته و مجددا به مغازه بازگشتم ؛ جنازه مقتول را سوار صندلی عقب ماشین کردم و جنازه را به محل کشف جشد منتقل کردم . ماشین را همان شب تمیزم کردم ؛ سپس مغازه را تمیز کردم و پس از آن به خانه رفتم و خودم را شستم . آن شب تمام شد تا اینکه توسط آگاهی دستگیر شدم " .
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمخ به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و مشخص شدن علت و انگیزه درگیری منجر به جنایت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است " .
  اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
درگیری و قتل نوجوان 17 ساله در برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنایت هولناک 2 نوجوان/ قتل عام 5 عضو خانواده در بازی شبانه دو برادر 16 و 17 ساله + تصاویر



برادر نجوان به اتهام قتل 5 عضو خانواده دستگیر شدند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،براساس گزارش پلیس 2 برادر نوجوان 16و 17 ساله در یک تیراندازی به خانواده خود باعث کشته شدن والدین و 2 برادر و یک خواهر خود شدند .

پلیس " اوکلا ها ما" پس از دریافت تماس در ساعت 11/30 شب چهارشنبه که گزارش از یک جنایت می داد خود را به حمل جنایت که خانه‌ای واقع در " بورکن ارو " در " تولسای او کلا ها ما" است رساند و با جنازه قربانیان و یک زخمی و یک بچه زنده مانده رو به رو شدند .

اخبار,اخبارحوادث,جنایت


در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که این خانواده 9 نفره که صاحب یک خانه ی مرفع و گران قیمت در منطقه بودند، پدر خانواده که در یک شرکت کامپیوتری مشغول به کار بود و مادر خانواده که زنی خانه دار بود و وقتتش را برای نگهداری از 7 فرزندش در خانه می گذراند در پی یک جنایت توسط فرزندانش به قتل رسیدند .


اخبار,اخبارحوادث,جنایت


پلیس که در حال بررسی بیشتر این قتل عام است و به دنبال انگیزه ی این جنایت از شاهدین و همسایه ها بازپرسی به عمل آورد .

همسایه ها در گزارش خود گفتند که این خانواده بی آزار بیشتر وقتشان را در خانه می گذارند و مادر خانواده اجازه نمی داد، فرزندانش با بچه های همسایه بازی می کنند .

پلیس در ادامه افزود که قربانیان این حادثه والدین و یک دختر 5 ساله و 2 پسر 7 و 9 ساله هستند و یکی دیگر از قربانیان دختری 13 ساله که براثر جرایتهای فراوان در بیمارستان به سر می برد و فقط یک عضو خانواده که دختری 2 ساله است صدمه بزند .

 

 اخبار حواث  -  باشگاه  خبر نگاران