اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نماینده اصولگرای راه یافته به مجلس دهم: برجام بهترین اتفاق سال 94 بود



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , برجام

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری بهترین خاطره‌اش از سال 94 را توافق ایران و 1+5 بر سر برجام بیان کرد.

محسن کوهکن در گفت و گو با خبرآنلاین در یادآوری خاطرات سالی که گذشت بهترین اتفاق سال 94 را توافق برجام و موفقیت دولت در نشاندن چندین قدرت جهانی دور میز مذاکره دانست که منجر به تحقق خواست طرف ایرانی و تعهد طرف مقابل به لغو تحریم ها شد.

وی همچنین از جنایات آل سعود و وهابیت و کشته شدن چندین هزار نفر مرد و زن و کودک مسلمان بی دفاع یمن و عراق و سوریه به عنوان بدترین اتفاق سال 94 نام برد و ابراز امیدواری کرد که در سال 95، شاهد امنیت پایدار در منطقه و بلاد اسلامی باشیم.

 

اخبار سیاسی  -  خبر آنلاین 


ویدیو مرتبط :
روایت اشک های معروف نماینده مجلس در ماجرای تصویب برجام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده مجلس نهم: بهترین اتفاق سال 94، شنیدن خبر رد‌صلاحیتم بود



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, مجلس  نهم

نماینده مردم آستارا در مجلس نهم خبر شنیدن رد صلاحیتش برای حضور در مجلس دهم را خوش‌ترین خاطره‌اش از سال 94 دانست.

صفر نعیمی رز در گفت و گو با خبرآنلاین در یادآوری خاطرات سالی که گذشت، دوره نمایندگی خود در مجلس نهم را بدترین خاطره خود برشمرد و گفت: در دوره نمایندگی ام بسیار سختی و دشواری تحمل کردم، چرا که در تهدید و تحریم بودیم. قیمت بشکه نفت از 132 دلار به 32 دلار رسید، بالغ بر 20 ساعت در شبانه روز کار می کردم اما همچنان شرمنده مردمی بودم که بالای 53 درصد با اعتماد خود به من رای داده بودند.

وی بهترین اتفاق سال 94 را لحظه شنیدن خبر رد صلاحیتش برای حضور در مجلس دهم بنابر بند 1 ماده 28 قانون اساسی که اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بیان کرد و افزود: سنگینی باری که در طول نمایندگی از سوی مردم بر دوش هایم گزارده شده بود، به واسطه شنیدن این خبر از من برداشته شد.

 

 اخبار سیاسی  -  خبر  آنلاین