اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نمایده مجلس: فرافکنی‌ها متوقف نشود، فیلم دفتر هفته‌ نامه‌ پرتو در شب فتنه ‌قم منتشر‌می‌شود



هفته‌نامه پرتو ,خبرهای روز سیاست

نمایده مجلس: فرافکنی‌ها متوقف نشود، فیلم دفتر هفته‌ نامه‌ پرتو در شب فتنه ‌قم منتشر‌می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: آقای روانبخش به جای فرافکنی باید به روشنی بگوید چه دستوراتی به آقای "ع" داد.

رییس کمیته حقیقت یاب مجلس در واکنش به جوابیه "هفته‌نامه پرتو"، گفت: فرافکنی روانبخش و اطرافیانش متوقف نشود، فیلم دفتر هفته‌نامه‌پرتو در شب حادثه 22بهمن‌قم منتشر‌می‌شود.

منصور حقیقت پور در گفت و گو با خانه ملت درباره جوابیه هفته نامه پرتو و انتقاد این هفته نامه از اینکه"  ای کاش کمیته حقیقت یاب مجلس پیش از متهم کردن افرادی در حلقه پرتو از اعضای این حلقه نیز در خصوص حادثه 22 بهمن قم سوال می‌کرد" گفت: در طی بررسی  این مسئله به طور مکرر  با آقای جلالی، رییس دفتر موسسه برای گرفتن وقت تماس گرفته شد تا ملاقاتی داشته باشیم اما آن‌ها به ما گفتند که وقتی ندارند و بعد اظهار کردند که مکتوب درخواست ملاقات خود را بفرستید تا بررسی شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:این درخواست از جانب موسسه پرتو در حالی مطرح شد که  در همان زمان  ما به عنوان کمیته حقیقت یاب مجلس خدمت بسیاری از مراجع قم نیز رفتیم و مراجع ما را پذیرفتند و از ما در خواست نامه مکتوب نکردند.

حقیقت پور تصریح کرد: در پی این درخواست ما از کمیسیون امنیت ملی مجلس نامه مکتوب گرفتیم و ارائه دادیم اما باز هم وقعی قائل نشدند.

وی ادامه داد : ما در اسفند ماه درخواست ملاقات به موسسه پرتو دادیم اما مسئولان این موسسه به ما گفتند شاید در اردیبهشت ماه وقت کوتاهی در حد 10 دقیقه به ما بدهند.

حقیقت پور تاکید کرد:این آقایان از جمله آقای  روانبخش بهتر است دیگر در این خصوص این گونه اظهارات را مطرح نکنند و به جای این دست از اظهارات، آقای روانبخش بگوید که شب22 بهمن در دفتر پرتو چه افرادی را احضار کرد و به آنها چه گفت و چه نوشتند و چه مسئولیتی به آنها داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: آقای روانبخش به جای فرافکنی باید به روشنی بگوید چه دستوراتی به آقای "ع" داد.

وی افزود: روانبخش و مجموعه اش در سخنرانی هایی که در مسجد اهل بیت پیش از 22 بهمن انجام دادند آگاهانه به آتش فتنه 22 بهمن قم هیزم ریختند و باید در این خصوص پاسخگو باشند.

حقیقت پور تصریح کرد: وی باید به روشنی نقل کند  که  در شب 22 بهمن در دفتر حلقه پرتو از چه کسانی با چه تخصص هایی دعوت و چه دستوراتی به آن ها داده و چه وظایفی را برای آن ها برای سخنرانی رییس مجلس  تعریف کرده اند.

رییس کمیته حقیقت یاب مجلس تصریح کرد:اگر بار دیگر خود آقای روانبخش و یا اطرافیانشان از این دست اظهارات فرافکنانه مطرح کنند، فیلم شب 22 بهمن را در اختیار رسانه ها قرار می دهم تا مشخص شود که  در شب 22 بهمن در دفتر حلقه پرتو از چه کسانی با چه تخصص هایی دعوت و چه وظایفی را برای آن ها برای سخنرانی رییس مجلس  تعریف کرده اند./خبرگزاری خانه ملت

 


ویدیو مرتبط :
پیشرفت علمی باید متوقف نشود!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پخش شب نامه علیه هاشمی در قم



اطلاعیه ای منتسب به ستاد مردمی ولایت امین با موضوع 'چرا باید بگوییم امام خامنه‌ای؟' به نقش هاشمی رفسنجانی در به کار نبردن کلمه امام برای رهبر معظم انقلاب، میان نمازگزاران جمعه قم توزیع شد.

 

به گزارش مشرق به نقل از آتی، در این اطلاعیه که در اطراف نمازجمعه قم توزیع شد، ادعا شده است: آقای هاشمی رفسنجانی پنج روز پس از رحلت امام راحل در نخستین نمازجمعه پس از رحلت امام، راجع به ولایت فقیه دو جمله گفتند یکی اینکه "ما نمی خواهیم به جانشین امام خمینی (ره ) امام بگوییم".

اطلاعیه خاطرنشان کرده است: ما این همه با شرق و غرب دعوا داشتیم قانون اساسی پنج بار روی امامت ولی فقیه تاکید کرده است، ولی شما(هاشمی) می‌گویی نمی‌خواهیم ؟

در این اطلاعیه آمده است: به اسم اعزاز امام خمینی (ره) گفتند به جانشینش نمی‌گوییم امام، انگار یکی به شما بگوید من چون خیلی شما را دوست دارم می خواهم افکار شما را با شما دفن کنم !

نویسنده یا نویسندگان این اطلاعیه خاطرنشان کردند: جمله دوم آقای هاشمی این بود که خبرگان مرجع تعیین نکرده است یعنی جانشین امام خمینی (ره) نه مرجع است نه امام.

این اطلاعیه مدعی می‌شود: وقتی ایشان به جای امام، رهبر گذاشت و امت شد ملت، یعنی عملا سیستم ملت- رهبر انگلیسی‌ها را پذیرفتیم و سیستم امت - امامت حضرت امام راحل را کنار گذاشتیم.

در این اطلاعیه افزوده شده است: امامت محوری، امت گرایی، عدالت گستری، دوقطبی مستکبرین - مستضعفین تئوری امام راحل بود.

در پایان این اطلاعیه آمده است: هر لعنتی هم که بکنیم، اینگونه که بگوییم "امام خامنه‌ای" جگر دشمنان نمی‌‌سوزاند.../آفتاب