اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقشه مرگبار سه مرد برای یك زن



كشف جسد زنی جوان در كانال فاضلاب اتوبان چمران، سه پرونده آدم‌ربایی، تعرض و قتل را پیش روی كارآگاهان پلیس قرار داد.

رسیدگی به این پرونده از مرداد ٨٩ در پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ كلید خورد. در این روز راننده یك خودروی عبوری، جسد را در كانال فاضلاب حاشیه اتوبان چمران پیدا كرد و با پلیس تماس گرفت. با حضور كارآگاهان در محل، جسد به پزشكی قانونی منتقل و علت مرگ «تزریق بیش از حد مواد مخدر» تشخیص داده شد. در ادامه با كشف مداركی در صحنه جرم، فرضیه‌های «قتل» و «تعرض» تقویت و سرانجام به دستگیری سه مرد جوان منجر شد.

 

با آغاز بازجویی‌ها، یكی از متهمان به نام صابر با انكار اتهام قتل به كارآگاهان گفت: «من با گلنار دوست بودم. او شدیدا به مواد مخدر اعتیار داشت و همیشه به پاتوق ما در اتوبان چمران می‌آمد و مواد می‌كشید. روز حادثه او آنقدر مواد تزریق كرده بود كه نمی‌توانست راه برود. وقتی به نزدیكی پاتوق رسیدیم، علی و حمید – دو متهم دیگر پرونده – سر و كله شان آفتابی شد. آنها گلنار را سوار ماشین كردند و با خود به پاتوق بردند. دیگر نمی‌دانم چه اتفاقی برایش افتاد و چگونه فوت كرد.»

با ثبت اعترافات صابر، علی و حمید نیز مورد بازجویی قرار گرفتند. آنها به ربودن گلنار به قصد آزار و اذیت و قتل اعتراف كردند. حمید به كارآگاهان گفت: «روز حادثه وقتی گلنار را در آن حالت دیدیم وسوسه شدیم. با علی یك ماشین دربستی گرفتیم و او را به پاتوق‌مان بردیم. آنجا به گلنار تعرض كردیم و با روسری خفه‌اش كردیم. پس از آن جسد را به اتوبان چمران بردیم و در جوی فاضلاب انداختیم.» با تایید اعترافات حمید از سوی علی، پرونده متهمان برای صدور حكم به شعبه ٧٤ وقت دادگاه كیفری استان تهران ارسال شد. هر دو متهم در جلسه رسیدگی به پرونده همه اعترافات قبلی خود را انكار كردند و اتهام تعرض و قتل تبرئه شدند. با پایان رسیدگی به پرونده، صابر به شش ماه حبس و حمید و علی به اتهام آدم ربایی به ١٧ سال زندان محكوم شدند. صابر و علی به حكم صادره اعتراض نكردند اما پرونده حمید، با اعتراض او برای رسیدگی مجدد به شعبه هم عرض – شعبه دهم دادگاه كیفری استان تهران – ارسال شد.

روز گذشته با آغاز رسیدگی به پرونده در این شعبه، وكیل اولیای دم پشت جایگاه ایستاد و خواستار صدور حبس برای متهم به اتهام آدم‌ربایی شد. او گفت: «متهم در بازجویی‌ها به آزار و اذیت متوفی و ربودن او اعتراف كرده بود اما حالا برای فرار از قانون حرف‌های جدیدی می‌زند. او در این پنج سال، ٢٠ داستان مختلف سر هم كرده اما واضح است كه او گلنار را ربوده است.» پس از وكیل اولیای دم، نوبت به حمید رسید.

 

او خود را بی‌گناه دانست و در شرح حادثه گفت: «آن روز صابر به گلنار مواد تزریق كرده و گوشه خیابان رهایش كرده بود. من و علی دل‌مان برای گلنار سوخت برای همین یك ماشین دربستی گرفتیم و او را به پاتوق‌مان بردیم. به او آبمیوه دادیم. حالش كمی بهتر شد. پس از آن گلنار و علی را تنها گذاشتم تا بروم و كراك تهیه كنم اما وقتی برگشتم علی گفت، گلنار نفس نمی‌كشد. به او تنفس مصنوعی دادم اما فایده‌ای نداشت. وقتی فهمیدیم مرده، او را به اتوبان چمران بردیم و در كانال فاضلاب انداختیم. من ناتوانی دارم و همسرم به همین دلیل از من طلاق گرفته. من نه كسی را كشته‌ام و نه به كسی تجاوز كرده‌ام.»

با ثبت حرف‌های متهم، رییس دادگاه ختم جلسه را اعلام كرد. حمید در آخرین دفاع خود از پدر متوفی خواست تا او را ببخشد. اگر اتهام آدم‌ربایی او صادر شود، ١٧ سال زندان در انتظارش خواهد بود.

 اخبارحوادث  - روزنامه اعتماد


ویدیو مرتبط :
yeknet.ir - عشق عجیب یك مرد یزدی به یك زن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كشف سه میلیون نخ سیگار از یك مرد ایرلندی



 

 

كشف سه میلیون نخ سیگار از یك مرد ایرلندی

 

پلیس ایرلند از دستگیری یك مرد جوان به اتهام حمل سه میلیون نخ سیگار در خودوری شخصی اش خبر داد.

 

ماموران گمرك ایرلند شمالی با مشكوك شدن به خودرویی در نزدیكی منطقه «دروگدا» و جست وجوی خودرو موفق شدند سه میلیون نخ سیگار را كه از امارات متحده عربی وارد كشور شده بود، كشف و ضبط كنند.

 

گمرك ایرلند تصریح كرد كه این تعداد سیگار قاچاق درون تایرهایی كه در خودرو وجود داشتند به نحو بسیار ماهرانه ای مخفی شده بودند.

 

همچنین آمده است كه این تعداد سیگار قاچاق توسط گروه های خلافكار به ایرلند وارد می شوند و این گروه ها هر هفته سه میلیون یورو از فروش این سیگارها به جیب می زنند.

 

دپارتمان گمرك این كشور تخمین زده است كه در نیمه نخست سال جاری میلادی ۷۰۰ میلیون یورو از محصولات دخانی قاچاق در این كشور به فروش رسیده است.