اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقدی: آمریكا و صهیونیست در محاصره بسیجیان هستند



 

 

 

نقدی: آمریكا و صهیونیست در محاصره بسیجیان هستند

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر آمریكا گاه و بیگاه برای دلخوشی دوستانش در دنیا تهدید نظامی می‌كند، بداند كه همان بسیجیان مرزنشین ما برای این‌كه همه ارتش آمریكا را با تابوت به شهرهایشان بفرستد كافی است.

به گزارش ایسنا، سردار نقدی در مراسم تجدید میثاق بسیجیان با امام خمینی (ره) اظهار كرد: ای خدای بزرگ تو را سپاس می‌گوییم كه یك بار دیگر به ما فرصت دادی تا سالروز بسیج مستضعفین را با گزارشی به محضر بنیان‌گذار آن آغاز كنیم و بدانیم كه بر عهد و پیمانی كه بر آن بسته‌ایم باقی هستیم.

وی ادامه داد: ای امام بزرگوار گزارش ما را از شهدایمان گرفته‌اید. از شهدای عظیم‌الشانی كه در فتنه سال گذشته دادیم گزارش سربلندی ملت ما و پایبندی به عهدی كه با تو بستند را گرفته‌اید. جای شما خالی بود باز هم همه ابرقدرت‌ها با همه توطئه‌ها و قطعنامه‌هایشان آمده بودند . این بار اگر جرات نداشتند كه توپ‌ها و تانك‌هایشان را به سمت ما نشانه روند، با رسانه‌هایشان به جنگ ما آمدند و ملت ما همان طور كه زیر باران توپ‌ و تانك ، بمب‌های شیمیایی ایستادگی كرد، زیر بمباران روانی دشمن هم ایستاد.

نقدی افزود: ای امام بزرگوار، بسیجی كه تو بنا نهادی راه‌ها و مسیرهایی را كه برای آن تعیین كرده بودی با سربلندی و عزت طی كرد، آنجا كه جهاد علمی نیاز بود تحریم‌هارا شكست ، آنگاه كه سازندگی نیاز بود از هر كوششی در این مسیر فروگذار نكرد و آنگاه كه جهاد فرهنگی نیاز بود به صحنه آمد و ثمره آن پیروزی بزرگی بود كه هیچ امتی چنین پیروزی را درك نكرده است و آن پیروزی بر پیچیده‌ترین و عظیم‌ترین فتنه تاریخ است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیجیان قهرمان ما یكی یكی لایه‌های صفوف دشمن را شكافتند و از آنجا كه دشمن خودش را زیر نقاب ضد امپریالیستی ، دفاع از اسلام و دشمنی با استكبار پنهان كرده بود، با بصیرت همه را شناختند و امروز هم بسیجیان به صورت مستقیم درگیر با خود استكبار هستند و دیگر نوكری برای استكبار باقی نمانده كه بخواهد برایش جانفشانی كند و انشاءالله در این نبرد سرنوشت‌ساز هم نشان خواهند داد كه پیروز این میدان اسلام است.

وی با بیان این‌كه امروز صهیونیست‌ها و آمریكا در محاصره بسیجیان جهان اسلام‌ هستند، افزود: آنها كه هرگاه اراده می‌كردند هر گوشه‌ای از دنیا را تصرف كنند، حاكم بودند ،مذبوحانه برای ادامه حیات ننگین چند روز بیشتر خودشان دست و پا می‌زنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: دشمنان بدانند هیچ راهی بر این ملت ندارند. 32 سال سر خود را به سنگ كوفتند و هیچ چیزی جز ذلت، بدبختی و رسوایی نصیب‌شان نشد و از این به بعد هم چیزی نصیب آنها نخواهد شد.

وی تصریح كرد:ملت ما بیدار است و اگر دشمنان به این امید بستند كه در مسیر اصلاحات اقتصادی كشور ما اخلال یا بحران ایجاد كنند، ملت و دولت در كنار همدیگر این امید را مثل گذشته به یاس بدل می‌كنند. اگر امید بسته‌اند كه با فرقه‌سازی‌ها و تفرقه‌افكنی راه را پیش ببرند، ملت ما حافظ وحدتش است و اگر امید بستند كه با اسلام‌نمایی فتنه‌ دیگری را باز كنند، ملت ما بصیر است و راه را گم نخواهد كرد..../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
سردار نقدی در جمع بسیجیان سیستانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سردار نقدی: آمریكا ناوهایش را پیش از به غنیمت گرفته شدن از منطقه ببرد



 

سردار نقدی: آمریكا ناوهایش را پیش از به غنیمت گرفته شدن از منطقه ببرد

 

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریكا ناوهایش را پیش از اینكه در كشورهای اسلامی به غنیمت مردم درآید،ببرد،نگویند نگفتیم.

 

به گزارش ایسنا، سردار نقدی ـ رئیس سازمان بسیج مستضعفین كه امروز دوشنبه در نخستین یادواره شهدای اصناف سخن می‌گفت، افزود: امروز روز حاكمیت ملت‌هاست و اسلحه، بمب و ناو دیگر خاصیتی ندارد و این درسی است كه ملت ایران به مردم دنیا داده‌اند كه اگر با هم باشند و به خدا توكل كنند هیچ قدرتی نمی‌تواند با آنها مقابله كند.

سردار نقدی با بیان اینكه شش تا از ایالت‌های جنوبی آمریكا درخواست استقلال دارند و دیگر نمی‌خواهند تحت حاكمیت مركزی آمریكا باشند، افزود: امروز قرن حاكمیت اسلام بر ملت‌هاست و الگویی كه در ایران ایجاد شده و روز به روز به سمت تعالی می‌رود با استمرار راه شهدا درخشندگی‌اش در بین ملتها بیشتر شده و این موج به اروپا و آمریكا نیز خواهد رسید.

وی با بیان اینكه در زمان مبارزات انقلاب اسلامی، بازار قم 13 ماه و بازار تهران پنج ماه اعتصاب كردند، افزود: اینها 13 ماه به خاطر اسلام از منافع خود صرف‌نظر كردند و این افتخارات عظیم ما مدیون همین فداكاری‌هاست. باید هر روز از این شهدا تجلیل كرد خصوصا از هسته نورانی شهدای اصناف كه در شكل‌گیری انقلاب نیز نقش مهمی داشتند. اصناف و بازاری‌ها حلقه اول ولایت بوده و هستند.

سردار نقدی همچنین گفت: تحریم‌هایی كه اتفاق افتاد چیز كمی نبود و این ایستادگی اصناف در مقابل تحریم‌ها در امتداد ایستادگی شهدا بود.

وی خاطرنشان كرد: اگر دولت توانست طرح كم‌نظیر هدفمندی یارانه‌ها را با موفقیت و آرامش و بدون هیچ تنشی پیش ببرد به خاطر پیوستگی و حمایت اصناف از نظام اسلامی بود. اجرای هدفمندی یارانه‌ها یك افتخار برای كل ملت ایران بود كه در مقابل دیدگان مستكبرین ثبت شد و بازار در كنار دولت این كار بزرگ را پیش برد تا از این گردنه اقتصادی نیز عبور كنیم.

سردار نقدس با بیان اینكه در تفكر اسلامی مسائل از هم تفكیك نمی‌شود و اقتصاد و فرهنگ در هم تنیده است، خاطرنشان كرد: امروز انتظار این است كه به همت اصناف در ادامه راه شهدا در مقابل جنگ فرهنگی نیز بایستیم لذا چه در لباس زن و مرد و چه در لوازم التحریر نباید آثار غربی وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان كرد: امروز در جبهه جنگ نرم در زمینه فیلم، مطبوعات یا كتاب باید دقت شود و این رسالتی است كه بر عهده اصناف ما است و در این میدان نیز باید ایستادگی كنیم چرا كه این ایستادگی ما را به نتیجه خواهد رساند.

سردار نقدی تاكید كرد: باید با یادآوری شهدا درس‌هایشان را مرور كنیم و با استحكام به راه خود ادامه دهیم چرا كه پیروزی نزدیك است.

وی در پایان سخنانش قطعه شعری برای اصناف قرائت كرد.

پس از سخنرانی سردار نقدی از خانواده‌های شهدای اصناف تجلیل شد..../ایسنا