اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نشست زمین در خیابان ایران زمین، باز هم در نزدیکی یک گودبرداری ساختمانی



معاون آمادگی و پدافند غیرعامل سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران گفت: عامل بروز نشست زمین در خیابان ایران زمین شهرک غرب شکستگی شیر آتش نشانی و جاری شدن مقدار زیادی آب در سطح زمین بود.

غلامرضا احمدی شامگاه شنبه افزود: عصر امروز در فاز نخست خیابان ایران زمین شهرك غرب، در محدوده یك قطعه زمین گودبرداری شده، شكستگی یك لوله شیر آتش نشانی موجب جاری شدن مقدار زیاد آب شد كه به دلیل سست بودن خاك گودالی به عمق پنج متر مربع ایجاد شد.

معاون آمادگی و پدافند غیرعامل سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران خاطرنشان كرد: با حضور عوامل آتش نشانی و سایرعوامل مدیریت بحران شهرداری منطقه دو تهران، عملیات مهار نشست آغاز و در حال حاضر محل نشست زمین ترمیم شد.

وی بیان كرد: خودروهایی كه در مجاورت محل حادثه بودند به منظور پیشگیری از خسارت به محل امن منتقل شدند و با هماهنگی پلیس راهور معابر محل حادثه تا ایمن سازی كامل محل مسدود شد.

 

اخبار حوادث  - ایرنا


ویدیو مرتبط :
رانش زمین و شکستگی لوله های آب و فاضلاب در خیابان ایران زمین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ریزش آوار در خیابان ایران زمین سه کشته و مصدوم بر جای گذاشت



اخبار,اخبارحوادث , ریزش آوار

 

اخبار حوادث - ریزش آوار در خیابان ایران زمین سه کشته و مصدوم بر جای گذاشت

عصر روز گذشته حادثه‌ی ریزش آوار در محل گود برداری شده سه کشته و مصدوم بر جای گذاشت.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش شانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در ساعت 17:49 عصر روز گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از ریزش آوار در محل گود برداری شده در منطقه‌ی پونک خیابان ایران زمین مطلع شدند و بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه شد.

وی ادامه داد: در این حادثه مقداری از مصالح ساختمانی و آجر در لبه‌‌ محل گود برداری شده وجود داشت و کارگران در محل گود برداری شده مشغول کار بودند که به یک باره بخشی از دیوار تخریب و بر روی سه تن از کارگران فرو ریخت.

ملکی خطرنشان کرد: آتش نشانان پس از حضور در محل ایمنی سازی‌های لازم را انجام دادند و هر سه کارگر را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند و متاسفانه دو کارگر 21 و 32 ساله به علت شدت جراحات جان خود را از دست داند و کارگر 45 ساله نیز که دچار مصدومیت شده بود، روانه مراکز درمانی شد.

عملیات در ساعت 18:28 به پایان رسید.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران