اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نسل جدید چتر ها + تصاویر



طراحان ژاپنی از نسل چتر هایی جدیدی که در برابر قطرات باران طرح های آن نمایان می شود رونمایی کردند.

درست زمانی که خورشید بیرون می آید و شما بارانی تان را می آورید تا خشک شوند، این چترهای شگفت انگیز ژاپنی طرح های خودشان را پس از خشک شدن نشان می دهند. طرح های این چتر با ترکیبی از پوشش ضد آب و جاذب، فقط طرح های خود را هنگامی که در حال محافظت از شما در برابر باران هستند، آشکار می کنند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,چتر


تکنولوژی پشت این چترها مورد توجه طیف وسیعی از تولیدکنندگان قرار گرفته و باعث شده این چترها را با طرح های مختلف تولید کنند. نمونه هایی از این چترهای زیبا را در زیرمشاهده می کنید.

 

 اخبار,اخبار گوناگون,چتر

اخبار,اخبار گوناگون,چتر

 

اخبار,اخبار گوناگون,چتر

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
چتر چادری حیاط | چتر چادری پنت هوس | چتر چادری | 0231.26207828

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نسل جدید چتر پوشیدنی + تصاویر



اخبار,اخبارعلمی,چتر پوشیدنی

اخبارعلمی - نسل جدید چتر پوشیدنی + تصاویر

طراحان آمریکایی نسل جدیدی از چتر پوشیدنی را طراحی کرده‌اند که دید فرد را مختل نکرده و امکان استفاده از تلفن همراه را در زیر چتر فراهم می‌کند.

بسیاری از کاربران مدل اولیه چتر پوشیدنی Nubrella از مشکلاتی مانند اختلال در دید ناشی از بخار کردن درون چتر و تداخل در استفاده از تلفن همراه شکایت داشتند و محققان تلاش کرده‌اند که در بازطراحی چتر، این معایب را رفع کنند.

نسل جدید چتر پوشیدنی به وزن 1.1 کیلوگرم دارای یک بند است که بدور کمر بسته شده و مانند کوله‌پشتی پوشیده می‌شود.

پوشش پلاستیکی بصورت کامل روی صورت کاربر را نپوشانده، درنتیجه بخار باعث مختل شدن دید نشده و فرد براحتی می‌تواند از تلفن همراه در زیر چتر استفاده کند.

با فشار دادن یک دکمه،‌ چتر باز یا جمع می‌شود؛ همچنین دسته‌ای برای چتر در نظر گرفته شده است که امکان استفاده از آن را بصورت معمولی فراهم می‌کند.

چتر پوشیدنی Nubrella می‌تواند در برابر بادهایی با سرعت 64 کیلومتر در ساعت مقاومت کند؛ این چتر برای کارگران، عکاسان، دوچرخه‌سواران، استفاده‌کنندگان از ویلچر کاربرد دارد.

نسل جدید چتر پوشیدنی به قیمت 49 دلار و نمونه دارای مواد مقاوم در برابر پرتو فرابنفش به قیمت 55 دلار از آوریل 2015 به بازار عرضه خواهد شد.

اخبارعلمی - ایسنا