اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نسل جدید ظروف آشپزخانه با طعم شکلات + تصاویر



اخبار گوناگون - نسل جدید ظروف آشپزخانه با طعم شکلات + تصاویر

پژوهشگران وسایل آشپزخانه، خوراکی تولید کرده‌اند که پس از مصرف قابل خوردن هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کار‌شناسان جدید‌ترین ظرف‌های یکبار مصرف شکلاتی را تولید کرده‌اند که می‌تواند باعث شیرین شدن موادغذایی به سادگی شود.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,ظروف آشپزخانه با طعم شکلات


گفتنی است، از جمله این ظروف شکلاتی یک قوری از جنس شکلات است که می‌تواند از زمان ریخته شدن چای داغ تا ۲ دقیقه آن را داخل خود نگه دارد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,ظروف آشپزخانه با طعم شکلات

 
گفتنی است، این قوری شکلاتی توسط مبتکران نیویورکی ساخته شده و در آن از فناوری تولید شکلات با دمای نقطه ذوب بالا‌تر در کنار استفاده از لابه‌لای سیلیکونی استفاده شده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,ظروف آشپزخانه با طعم شکلات


این قوری شکلاتی دارای طعم بسیار خوش است و می‌تواند به عنوان یک تنقل سالم در کنار چای یا قهوه مصرف شود.

 اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
ظروف آشپزخانه کارال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"iFlex" بنیانگذار نسل بعدی تلفن‌های همراه +تصاویر



بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که نسل اینده تلفن های همراه بسیار تغییر خواهد کرد و البته صفحات انعطاف پذیر نقش اساسی در آن ها دارند.

"کرسیتین دی پورتر" طراح ایتالیایی تلفن های همراه به تازگی طرحی را ارائه کرده است که به عنوان نسل آینده تلفن های همراه معرفی شده است  و ویژگی های خاصی دارد.

iFlex , تلفن‌های همراه

این تلفن همراه از یک بدنه آلمینیومی تشکیل شده است که یک صفحه نمایش انعطاف پذیر به آن متصل شده است و همچنین با استفاده از سیلیکون در ساخت آن، انعطاف این تلفن بیشتر از نمونه های قبلی شده است.

این تلفن همراه دارای دو قطب مغناطیسی نیز هست که در بالا و پایین آن قرار دارد و کمک می کند تا تلفن را بسته و از صفحه نمایش و محتوای داخلی آن محافظت کنید.

این تلفن همراه با داشتن حالتی جدید قرار است سیستم عاملی متفاوت نیز داشته باشد که بتواند خواص انعطاف پذیری گوشی را به خوبی نشان دهد و آن را پشتیبانی کند.

iFlex , تلفن‌های همراه

iFlex , تلفن‌های همراه

iFlex , تلفن‌های همراه

iFlex , تلفن‌های همراه

منبع:yjc.ir