اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نزاع دلهره آور پیرزن 101 ساله با دزد!



نزاع دلهره آور پیرزن 101 ساله با دزد!

 

 

اخبار حوادث, حوادث ایران و جهان, حوادث ایران,

 

 

پیرزن صد و یک ساله ساکن شمال سوئد پس از مواجهه با یک دزد در منزل خود، چندین بار با چوب روی سر او زد تا بالاخره موفق شد دزد را بترساند و فراری دهد.

 

 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، این پیرزن شجاع که در منزل تنها بود، پس از شنیدن صدای زنگ خانه درب خانه را گشود و فردی حدود 44 ساله خود را مامور پلیس معرفی کرد و وارد شد. پیرزن از اینکه مرد به ظاهر پلیس به هنگام وارد شدن، صندلی چرخدار او را هل داد، بسیار متعجب شد.

 

پیرزن متوجه شد که فرد وارد شده به منزلش پلیس نیست بلکه یک دزد است. پیرزن بلافاصله عصای خود را که معمولا برای برداشتن اشیا از آن استفاده می‌کرد، برداشت و در حالی که دائم می‌گفت: "واقعا فکر کردی می توانی یک پیرزن صدساله را به قتل برسانی"، چندین ضربه به سر دزد وارد کرد و او را با عصای خود به طرف دیوار هل داد و چند بار عصایش را در هوا چرخاند.

 

به گزارش ایسنا، در همین میان همسایه ‌ای که از سروصدای داخل خانه مشکوک شده بود در را باز کرد و سارق ناشی و کتک خورده به سرعت از درب جلویی منزل پیرزن گریخت.

به نوشته روزنامه محلی لوکال، گفته می‌شود که مرد سارق تاکنون به همین شیوه از 16 منزل متعلق به 14 قربانی بالای 90 سال دزدی کرده اما خود وی پس از دستگیری تمام اتهاماتش را رد کرده است..../جام نیوز


ویدیو مرتبط :
پریدن از ارتفاع توسط یک پیرزن 101 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیرزن 101 ساله شهروند آمریکا شد (+عکس)




اخبار گوناگون -  پیرزن 101 ساله شهروند آمریکا شد (+عکس)

برولیا فابیان پیرزن اهل جمهوری دومینکن که بیش از 24 سال است در آمریکا اقامت دارد، روز گذشته در نیویورک به طور رسمی شهروند آمریکا شد.

به گزارش عصر ایران به نقل از ان بی سی این زن که کمتر از یک هفته دیگر تولد 102 سالگی خود را جشن خواهد گرفت با فرزندش زندگی می کند.

وی 12 نوه ، 28 نتیجه و 11 نبیره دارد.

اخبار,اخبارگوناگون,پیرزن 101 ساله شهروند آمریکا شد

 

اخبار,اخبارگوناگون,پیرزن 101 ساله شهروند آمریکا شد

اخبارگوناگون - عصر ایران