اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ندا با «وقایع اتفاقیه» می آید


بهره‌گیری روز افزون مردم از اخبار و مطالب منتشر ه در سایت‌ها، پایگاه‌های خبری و نیز شبکه‌های اجتماعی، سبب شده بخش بزرگی از جامعه جلو‌تر از روزنامه‌ها حرکت کنند، بنابراین ضروی است برای آگاهی بخشی شیوه‌های متفاوتی اتخاذ شود.

روزنامه وقایع اتفاقیه از فردا، سه‌شنبه (3 آذر) با حضور روی دکه‌های مطبوعاتی، به خانواده مطبوعات می‌پیوندد.

سیدشهاب الدین طباطبایی (سردبیر روزنامه وقایع اتفاقیه)  با اعلام این خبر گفت: بهره‌گیری روز افزون مردم از اخبار و مطالب منتشر ه در سایت‌ها، پایگاه‌های خبری و نیز شبکه‌های اجتماعی، سبب شده بخش بزرگی از جامعه جلو‌تر از روزنامه‌ها حرکت کنند، بنابراین ضروی است برای آگاهی بخشی شیوه‌های متفاوتی اتخاذ شود.

وی افزود: مردم هم کم وقت دارند و هم وقت کمی برای مطالعه می‌گذارند، تلاش می‌کنیم با بهره گیری از قالب‌های مختلف روزنامه نگاری، به سمت تحلیل اخبار و ارائه گزارش و گفت‌و‌گو گام برداریم و با استفاده از سبک خلاصه‌نویسی، مطالب را کوتاه‌تر اما جامع‌تر در اختیار مخاطب بگذاریم. به این ترتیب در مصرف کاغذ صرفه جویی می‌کنیم و سرب کمتری به خورد مردم می‌دهیم.

وی در ادامه در خصوص ارتباط این روزنامه با حزب ندای ایرانیان افزود: روزنامه وقایع اتفاقیه هیچ ارتباط سازمانی با حزب ندای ایرانیان ندارد.

به گفته سردبیر وقایع اتفاقیه، این روزنامه در ۸ صفحه با قیمت ۵۰۰ تومان در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

صاحب امتیاز روزنامه وقایع اتفاقیه، مصطفی خانزادی است و مدیر مسئولی آن را سید محمد صادق خرازی برعهده دارد.


ویدیو مرتبط :
وقایع اتفاقیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حكم برائت یکی از متهمان وقایع عاشورا



 

حكم برائت یکی از متهمان وقایع عاشورا

 

 

فرزام اردلان وكیل ارسلان ابدی یكی از متهمان وقایع روز عاشورا در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اعلام ابلاغ حكم برائت موكلش از اتهام محاربه و فساد فی‌الارض اظهار داشت:‌ دادسرا درباره موكلم به استناد به دلایلی كه از نظر ما منطبق با مسئله نبود، تقاضای حكم محاربه و فساد فی‌الارض كرده بود.

وی افزود: در جلسه شعبه 15 از موكلم دفاع كردم و ریاست محترم نیز دلایل دادسرا برای اتهام محاربه را نپذیرفت و حكم برائت از اتهام محاربه و فساد فی‌الارض را صادر كرد و موكلم طی این حكم از این اتهامات مبری شد.

وكیل ارسلان ابدی درباره سایر اتهامات موكلش خاطرنشان كرد: برای سایر اتهامات موكلم رأی به حبس سنگینی دادند كه در مورد آن نیز تجدیدنظرخواهی كردیم و امیدواریم در مرحله تجدیدنظرخواهی مورد توجه قرار بگیرد...../تحلیل:فارس