اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نخستین گفتگو با عامل سربریدن کودک ۱۰ ساله در خیابان شاپور/ بیمارم، معتادم، یادم نمی‌آید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اشکان ،عامل قتل و سر بریدن سپهر 10 ساله که سه شنبه هفته گذشته درست مقابل در خانه شان این کودک را به قتل رساند و یک روز بعد هم دستگیر شد صبح امروز برای تحقیقات بیشتر به شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی منتقل شد تا درباره جنایتی که مرتکب آن شده توضیحاتی به قاضی پرونده بدهد.

این مرد 35 ساله در حالی پیش روی قاضی پرونده قرار گرفت که مادر و دایی سپهر در حالی که گریه شان بند نمی آمد نیز در آنجا حضور داشتند.

اشکان در تمام مدتی که در حال پاسخ دادن به سوالات قاضی سجاد منافی آذر بود مدعی شد که بیمار است و چیزی هم از قتل و سر بریدن کودک 10 ساله به یاد ندارد.

تحقیقات پلیس نشان داده که اشکان معتاد است و پیش از این نیز 5 بار سابقه کیفری با عنوان ضرب و جرح و مواد مخدر در پرونده اش ثبت شده است.

بر اساس این تحقیقات اشکان فرزند آخر خانواده اش است و اصالتا اهل یکی از شهرهای استانهای غربی کشور است و 10 سالی است که به همراه خانواده اش به تهران آمده است.

مادر 90 ساله اشکان در بازجویی ها در باره پسرش به ماموران گفته است: اشکان فرزند آخرم است و حتی از چند تن از نوه هایم هم کوچکتر است. او خیلی وقت است که معتاد است. فرزندان دیگرم همگی شغل و کار درستی دارند و همه شان هم بازنشسته شدند اما اشکان معتاد است و زندگی ما را تباه کرده است.

وضعیت ظاهری متهم حکایت از اعتیاد شدید او دارد و تحقیقات پلیس نیز همین موضوع را تایید می کند با این حال به دستور بازپرس پرونده وی برای مشخص شدن وضعیت سلامت روح و روان به پزشکی قانونی فرستاده شده است .

گفتگوی کوتاه خبرآنلاین با متهم را در ادامه می خوانید:

آزمایش ها نشان داده که معتاد هستی . چه مصرف می کنی؟
مورفین.

سواد داری؟
تا دیپلم خوانده ام

تا به حال ازدواج کردی؟
نه

از آن روز بگو . چرا این کودک را به قتل رساندی؟
من مریض هستم .و چون مریضم برادرانم مرا اذیت می کنند البته آنها زیاد نمی آیند و به ما سر نمی زنند.من هیچ چیزی یادم نمی آید. فقط یادم است که در پارک خوابیده بودم.

تو سر یک کودک بی گناه را جلوی در خانه شان بریدی، چرا این کار را کردی؟
بچه را که دیدم یاد بچگی خودم افتادم چون خیلی شبیه بچگی خودم بود. من دروغ نمی گویم. من بیمارم. صحنه قتل را هم اصلا یادم نیست. فقط یادم است که چاقو را برداشتم.

بعد از آنکه سپهر را به قتل رساندی چه کردی ؟
چاقو را بردم و با آن مورفین خریدم .

موادت را از کجا تهیه می کنی؟
از جایی در خیابان ناصر خسرو

تو که بیکار هستی پول از کجا می آوری؟
از مادرم می گیرم . اگر او پول ندهد وسایلم و کفشهایم را می فروشم .

هیچ وقت جایی کار کردی؟ منبع در آمدی داشتی؟
بله .سال 82 در یک بانک کار می کردم اما 5 سال بعد وقتی فهمیدند معتادم اخراجم کردند.

 

اخبار حوادث - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
جواد مقدم - شور - من از تب و تاب حرم آقا بیمارم بیمارم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویری از گریه های مادر سپهر ۱۰ ساله در حضور قاتل او در حادثه خیابان شاپور/مادری که سرپرست کودکانش بود



عامل قتل وحشیانه پسر 10 ساله تهرانی وقتی لالایی‌های سوزناک مادرانه را شنید به گریه افتاد.

مادر سپهر کوچولو که هنوز در شوک مرگ داغ پسر نمکینش است در حالی که بشدت گریه می‌کرد با قامتی خمیده به اتاق بازپرس منافی آذر در شعبه سوم دادسرای امور جنایی وارد شد.

این مادر که هنوز صحنه جان دادن کودکش کابوس‌وار جلوی چشمانش بود با دیدن قاتل بی‌رحم پسرش ناله‌کنان به سمت او خیز برداشت تا قاتل را کتک بزند و وقتی نتوانست و در حالی که ضجه می‌زد رو به بازپرس گفت قصاص می‌خواهم.

مادر سپهر کوچولو در حالی که گاهی نگاهی به قاتل می‌انداخت به بازپرس گفت: سپهر مرد خانه‌ام بود او را مظلومانه کشتند. می‌خواهم قاتل او جلوی خانه‌ام قصاص شود.

این زن که چند سالی است به خاطر مشکلاتی که شوهرش داشته به تنهایی سرپرستی دو کودکش را برعهده داشت در میان گریه‌ها و ناله‌هایش، لالایی‌های سوزناکی برای پسرش می‌خواند اشکان عامل جنایت شروع به گریه کرد و مدعی شد نمی‌داند چرا این کار را کرده است.اشکان که به زور خود را سرپا نگه داشته بود و از زور خماری توان ایستادن و راه رفتن نداشت در برابر مادر سپهر گریه کرد و بخشش خواست.
 

اخبار,اخبارحوادث , قتل

 اخبار حوادث  -  ایران