اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نخستین ضدآفتاب نوشیدنی جهان


نخستین کرم ضدآفتاب نوشیدنی در جهان ارائه شد.

خبرگزاری ایسنا: کرم Harmonised H20 UV می‌تواند ترس افراد از آفتاب‌سوختگی را در تعطیلات از بین ببرد.

به ادعای شرکت امریکایی سازنده به نام Osmosis Skincare، زمانی که این کرم در بدن هضم می‌شود، مولکول‌های مایع آن روی پوست مرتعش می‌شوند و 97 درصد اشعه‌های فرابنفش A و B را از بین می‌برد.

هم‌اکنون یک بطری 100 میلی‌لیتری از این کرم نوشیدنی 17 پوند به فروش می‌رسد.

دو نوع از ضدآفتاب مزبور وجود دارد که یکی برنزه‌کننده و دیگر غیربرنزه‌کننده است.

سایت شرکت سازنده توصیه کرده زمانی که فرد در معرض آفتاب است، هر چهار ساعت یک بار دو میلی‌لیتری از آن را در آب حل کند و بنوشد.

با این حال، تولیدکنندگان مدعی‌اند یک ساعت پیش از قرارگرفتن در معرض آفتاب باید از این مایع نوشید و چنانچه شخص هنوز در آفتاب به سر می‌برد، سه ساعت پس از مصرف اول، دوز بعدی را مصرف کند.


ویدیو مرتبط :
بد مزه ترین و مقوی ترین نوشیدنی جهان!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرز تهیه مفید ترین نوشیدنی جهان



 

 

مفیدترین نوشیدنی

 

 

هیچ‌كدام از نوشیدنی ها جواب صحیح نیست؛ اگر كنجكاو شده‌اید و می خواهید بدانید جواب این معما چیست، پس متن زیر رابه دقت بخوانید:

 

طی تحقیقات پروفسور بردیشیف روسی راز طول عمر رهبران اتحاد جماهیر شوروی سابق، هند و كره شمالی نوشیدن، این آب است. این پروفسور روسی كه 82 سال سن دارد، درباره چگونگی تهیه این آب دستور زیر را ارائه داده است:

 

آب معمولی شیر را منجمد و سپس آن را از یخچال خارج كرده و اجازه دهید تا دوباره ذوب شود به اندازه ای كه درون ظرف فقط قطعه یخی به حجم یك تخم مرغ باقی بماند. این قطعه یخ تمام ناخالصی های آب را ازجمله موادی كه سلول‌های بدن را از بین می‌برد، به خود جذب می‌كند. با خارج كردن این قطعه یخ یك لیوان آب سبك به دست می‌آید كه مفیدترین نوشیدنی دنیاست و همچنین در طولانی كردن عمر انسان نیز موثراست.