اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتایج رشته‌های كارشناسی علمی كاربردی امشب اعلام می‌شود



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نتایج رشته‌های كارشناسی علمی كاربردی امشب اعلام می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی كدرشته محل‌های متمركز و همچنین معرفی شدگان چند برابر ظرفیت كدرشته محل‌های نیمه‌متمركز آزمون مقاطع كارشناسی پیوسته و ناپیوسته دوره‌های ترمی سال1391 دانشگاه جامع علمی ‌كاربردی تا ساعت 20 امشب سه‌شنبه 14 شهریور خبر داد.

دكتر حسین توكلی در گفت‌وگو باایسنا، با بیان اینكه در كدرشته محل‌های متمركز در دوره كارشناسی پیوسته 481 نفر پذیرفته‌ شده‌اند، اظهاركرد: همچنین در كد رشته متمركز در دوره كارشناسی ناپیوسته 52 هزار و 436 نفر پذیرفته شده‌اند.

وی با اشاره به معرفی 328 داوطلب در كدرشته محل‌های نیمه‌متمركز در دوره كارشناسی پیوسته، اظهار كرد: حدود یك هزار و 85 نفر در مقطع كارشناسی ناپیوسته برای انجام مصاحبه معرفی شدند.

وی در خصوص پذیرفته‌شدگان كد رشته محل‌های متمركز، گفت: كلیه پذیرفته‌شدگان باید در یكی از روزهای دوشنبه 27 تا 30 شهریور ماه با در دست داشتن مدارك و با توجه به كدرشته محل قبولی، به نشانی تعیین شده دفترچه راهنمای آزمون مربوط برای ثبت‌نام مراجعه كنند.

توكلی افزود: بر اساس ضوابط مربوط به گزینش رشته‌های نیمه‌متمركز برای رشته‌هایی كه نیاز به اقداماتی نظیر مصاحبه و یا آزمون عملی دارند،داوطلبان باید برای شركت در مراحل مذكور در یكی از روزهای شنبه 25 تا 27 شهریور ماه با در دست داشتن مدارك لازم به مركز آموزشی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون مراجعه كنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با تاكید بر اینكه عدم مراجعه داوطلبان در روزهای تعیین شده برای انجام مراحل نهایی گزینش به منزله انصراف قطعی از گزینش در رشته ذیربط تلقی می‌شود، اظهار كرد: پس از اعلام نتیجه مراحل مصاحبه و یا آزمون عملی این دسته از داوطلبان، گزینش نهایی انجام و فهرست اسامی قبول‌شدگان نهایی متعاقباً از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌شود./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام اسامی پذیرفته شدگان كاردانی و كارشناسی علمی كاربردی



 

 

 

علمی کاربردی

 

 

فهرست اسامی پذیرفته شدگان آزمون دوره‌های كاردانی، كارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه جامع علمی كاربردی امروز اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا، دكتر علی صدر مدیر آزمون، آموزش‌های خاص و غیر حضوری دانشگاه جامع علمی كاربردی با اعلام این خبر افزود: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون دوره‌های كاردانی، كارشناسی پیوسته و ناپیوسته و همچنین فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های نیمه متمركز آزمون سال 1389 دانشگاه جامع علمی كاربردی از ساعت 16 امروز پنجشنبه 21 بهمن ماه بر روی پایگاه الكترونیكی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  قابل رویت می‌باشد..../تحلیل:عصرایران