اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتایج اولیه 13 رشته دكتری دانشگاه آزاد اعلام شد/انتشار نتایج نهایی تا پایان شهریور



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نتایج اولیه 13 رشته دكتری دانشگاه آزاد اعلام شد/انتشار نتایج نهایی تا پایان شهریور

اسامی حائزین شرایط دعوت به مصاحبه 13 رشته دوره دكتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، دكتر ناصر اقبالی رییس مركز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام این مطلب افزود: از 13 رشته اعلام شده تعداد 2 رشته از گروه فنی و مهندسی،‌ تعداد 4 رشته از گروه علوم پایه،‌ تعداد 7 رشته از گروه علوم انسانی می‌باشد كه از طریق پایگاه اطلاع رسانی مركز آزمون به آدرس www.azmoon.net در دسترس داوطلبان قرار گرفته است.

اقبالی با بیان اینكه تاكنون مصاحبه 131 رشته در دوره دكتری تخصصی انجام شده است، اعلام كرد: اسامی داوطلبان حائز شرایط مصاحبه سایر رشته‌ها نیز طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی افزود: پذیرش دانشجو در دوره دكتری تخصصی دانشگاه آزاد طی دو مرحله آزمون كتبی و مصاحبه علمی انجام می‌شود و پس از آزمون كتبی بر اساس ظرفیت پذیرش هر رشته تعدادی از داوطلبان حائز شرایط با اولویت نمره كتبی به مصاحبه علمی دعوت می‌شوند و پذیرفته شدگان نهایی از میان افراد مصاحبه شده با بالاترین امتیاز انتخاب می‌شوند.

همچنین متقاضیان دوره دكتری تخصصی بدون آزمون نیز ابتدا بر اساس امتیازات حاصل از معدل،‌نمره پایان نامه و تولیدات علمی رتبه بندی و سپس تعدادی از داوطلبان با توجه به ظرفیت پذیرش و با اولویت امتیازات به مصاحبه‌ علمی دعوت شده و پذیرش نهایی با توجه به امتیاز نهایی هر داوطلب انجام می‌شود.

اقبالی با اشاره به اینكه تا كنون نتایج دعوت به مصاحبه 177 رشته اعلام شده است، افزود: نتایج نهایی پذیرفته شدگان آخر شهریور ماه اعلام می‌گردد.

آزمون دكتری تخصصی سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی در 182 رشته و با شركت بیش از 38 هزار نفر برگزار شده است كه نسبت به سال گذشته 65 درصد رشد داشته است./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج اولیه 32 رشته دكتری دانشگاه آزاد امروز اعلام می‌شود



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نتایج اولیه 32 رشته دكتری دانشگاه آزاد امروز اعلام می‌شود

رییس مركز آزمون دانشگاه آزاد، گفت: نتایج اولیه 32 رشته دكتری تخصصی سال 1391 امروز اعلام می‌شود.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دكتر ناصر اقبالی طی مصاحبه‌ای اعلام كرد: نتایج دعوت به مصاحبه 32 رشته آزمون دكتری تخصصی سال 91 این دانشگاه به همراه دوره بدون آزمون این رشته‌ها امروز اعلام می‌شود.

وی افزود: داوطلبان این آزمون جهت اطلاع از وضعیت خود می‌توانند از ساعت 17 امروز شنبه 21 مرداد ماه 91 به پایگاه اینترنتی مركز آزمون دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.net مراجعه كنند.

اقبالی با اشاره به افزایش 65 درصدی داوطلبان این آزمون نسبت به سال گذشته اعلام كرد: تاكنون نتایج دعوت به مصاحبه 50 رشته دوره دكتری تخصصی اعلام شده است و نتایج قطعی پذیرفته‌شدگان پس از انجام مصاحبه در پایان شهریور ماه اعلام خواهد شد./ایسنا