اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتایج اولیه آزمون دکتری واحدهای بین المللی دانشگاه آزاد اعلام شد



اخبار,اخبار دانشگاهی,آزمون دکتری

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: نتایج اولیه آزمون اختصاصی واحدهای بین المللی و برون مرزی دانشگاه آزاداسلامی در مقطع دکتری تخصصی امروز اعلام شد.

دکتر بهروز دانشیان با اعلام این خبر اظهار داشت: کلیه شرکت کنندگان آزمون اختصاصی واحدهای بین المللی و برون مرزی دانشگاه آزاداسلامی درمقطع دکتری تخصصی می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.net از نتیجه این آزمون مطلع شوند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در خصوص نحوه مصاحبه پذیرفته شدگان این آزمون افزود : داوطلبان در این آزمون بر اساس اولویت نمره و رشته محل های انتخابی بررسی و در صورت کسب حد نصاب لازم در یکی از انتخاب های خود دعوت به مصاحبه شده اند.

وی ادامه داد:داوطلبان برای اطلاع از تاریخ و چگونگی انجام مصاحبه لازم است با واحد دانشگاهی که به مصاحبه دعوت شده اند تماس گرفته و یا به وب سایت واحددانشگاهی مربوطه مراجعه کنند .

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشیان خاطر نشان کرد: در صورتی که داوطلبان با سوال یا ابهامی مواجه شدند می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org و ورود به بخش پرسش و پاسخ ، سوالات خود را مطرح تا کارشناسان به آن سوالات پاسخ دهند .

اخبار دانشگاهی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج اولیه 18 رشته آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

افزایش 65 درصدی داوطلبان؛

نتایج اولیه 18 رشته آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج دعوت به مصاحبه 18 رشته آزمون دکتری تخصصی سال جاری دانشگاه آزاد به همراه دوره بدون آزمون این رشته ها اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان این آزمون می توانند جهت اطلاع از وضعیت نتایجشان به پایگاه اینترنتی مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.net مراجعه کنند.

نتایج دعوت به مصاحبه سایر رشته های این آزمون طی روزهای آینده اعلام خواهد شد و همچنین نتایج نهایی پذیرفته شدگان پس از پایان فرایند مصاحبه در پایان شهریورماه منتشر می شود.

در این آزمون تعداد داوطلبان نسبت به سالهای گذشته 65 درصد رشد داشت.

به گزارش مهر، پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در 128 رشته و گرایش انجام می شود که از این تعداد 28 رشته فنی و مهندسی، 31 رشته علوم پایه، 16 رشته دامپزشکی، 30 رشته کشاورزی، 75 رشته علوم انسانی و 2 رشته هنر در نظر گرفته شده است./مهر