اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتایج آزمون مشترك كارشناسی ناپیوسته فردا اعلام می‌شود/نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان



نتایج آزمون مشترك كارشناسی ناپیوسته فردا اعلام می‌شود/نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور از اعلام نتایج نهایی آزمون مشترك كارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی و موسسات آموزش عالی در روز شنبه 8 مهر ماه خبر داد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دكتر حسین توكلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینكه نتایج نهایی آزمون مشترك كارشناسی ناپیوسته فردا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام می‌شود، گفت: فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان از طریق سایت مركز آزمون به نشانی www.azmoon.com اعلام می‌شود.

وی با اشاره به پذیرفته‌شدگان دوره كارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد و دولتی، اظهاركرد: داوطلبانی كه اسامی آنها به عنوان پذیرفته‌شده نهایی هر دو نهاد دانشگاه آزاد و دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اعلام می‌‌شود می‌توانند فقط در یكی از دانشگاه‌ها برای تحصیل، ثبت‌نام كنند.

توكلی با اشاره به پذیرش 179 هزار و 856 داوطلب در این دوره از آزمون دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بخش دولتی، در خصوص ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به تفكیك دوره‌های مختلف، گفت: در دوره روزانه 45 هزار و 936 داوطلب، شبانه چهار هزار و 770 داوطلب، نیمه حضوری 480 نفر، غیرانتفاعی 127 هزار و 70 نفر و مجازی یك هزار و 600 نفر پذیرفته می‌شوند.

وی به ظرفیت پذیرش گروه‌های آزمایشی مختلف اشاره كرد و افزود: در گروه آزمایشی علوم پزشكی پنج هزار و 691 داوطلب، فنی مهندسی 84 هزار و 103 نفر، علوم كشاورزی 8 هزار و 668 نفر، علوم پایه سه هزار و 175 نفر و علوم انسانی 71 هزار و 487 نفر پذیرفته می‌شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: همچنین در گروه‌های آزمایشی هنر شش هزار و 317 نفر و دامپزشكی 415 نفر پذیرفته می‌شوند.

گفتنی است، آزمون كارشناسی ناپیوسته 91 روز پنجشنبه 2 شهریور با رقابت 424 هزار و 724 داوطلب برگزار شد كه از این تعداد حدود 194 هزار نفر نسبت به پذیرش در دانشگاه آزاد اعلام علاقه‌مندی كرده‌اند./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
اعلام نتایج اهلیت متقاضیان خرید سرخابی ها؛ فردا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج آزمون ارشد علوم پزشكی اعلام شد/ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان فردا آغاز می‌شود





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نتایج آزمون ارشد علوم پزشكی اعلام شد/ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان فردا آغاز می‌شود

رییس مركز سنجش آموزش پزشكی از اعلام نتایج نهایی آزمون كارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشكی خبر داد.

دكتر جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو باایسنا، با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون كارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشكی در ساعت 14 امروز یكشنبه از طریق سایت مركز سنجش آموزش پزشكی به نشانی www.sanjeshp.ir، گفت: در این دوره از آزمون 5 هزار و 200 داوطلب پذیرفته شده‌اند.

سراجی با اشاره به پذیرش حدود 338 داوطلب در واحدهای بین‌الملل، گفت: ظرفیت پذیرش در دانشگاه آزاد حدود 176 نفر، بقیه‌الله و ارتش حدود 71 نفر، شاهد حدود 11 نفر و روزانه حدود 4هزار و 900 نفر است.

وی در خصوص زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان، اظهاركرد: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از فردا دوشنبه 13 شهریور آغاز می‌شود، البته در صورتی كه زمان ثبت‌نام دانشگاهی تغییر كند از طریق سایت دانشگاه اعلام می‌شود./ایسنا