اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نام مشکوک یک گروه گروگانگیر: زائران امام رضا (ع)!



اخبار,گروه گروگانگیر زائران امام رضا

نام مشکوک یک گروه گروگانگیر: زائران امام رضا (ع)!

این شبکه به این واقعیت اعتراف می کند که بعید نیست استفاده از این نام ترفندی برای پنهان کردن هویت واقعی مسئولان این عملیات باشد.

یک گروه مسلح بامداد جمعه به اتوبوسی که خدمه یک هواپیمای شرکت هوایی "ترکیش ایرلاین" را از فرودگاه بیروت به هتل می‌رساند حمله کردند و دو شهروند ترکیه را ربودند.

به گزارش انتخاب ؛ وزیر کشور لبنان، مروان شربل تعداد ربایندگان را ۸ نفر اعلام کرد و گفت که این حادثه ساعت ۳ به وقت محلی رخ داده است. خبرگزاری دولتی ترکیه (آنادولو) به نقل از "اینان اوزیلدیز"، سفیر این کشور در لبنان اعلام کرد ربوده شدگان خلبان و کمک خلبان بوده‌اند.

فرزند راننده اتوبوس که پدرش را در مسیر فرودگاه به مرکز بیروت همراهی می‌کرده به تلویزیون MTV لبنان گفته است که ربایندگان به طور مشخص سراغ خلبان و کمک خلبان را گرفتند و با تهدید دیگر سرنشینان خواستار معرفی آن‌ها شدند.
احتمال می‌رود ربودن دو شهروند ترک در واکنش به ربوده شدن ۹ شبه‌نظامی شیعه لبنانی در سوریه انجام گرفته باشد.

شبکه خبری العربیه در گزارشی نوشت که مسئولیت ربودن دو خلبان ترک را گروهی موسوم به "زائران امام رضا" بر عهده گرفته که تاکنون ناشناخته بوده است.

این شبکه به این واقعیت اعتراف می کند که بعید نیست استفاده از این نام ترفندی برای پنهان کردن هویت واقعی مسئولان این عملیات باشد./انتخاب

 

 


ویدیو مرتبط :
خاطره ای از عنایت امام رضا (ع) به زائران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زائران پیاده امام رضا(ع) ویزیت می‌شوند



اخبار,اخبار اجتماعی ,جامعه پزشکی

 

اخبار اجتماعی - مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی:
زائران پیاده امام رضا(ع) ویزیت می‌شوند

دکتر جلالی گفت: علاوه بر ایستگاه‌های خدمت رسانی خارج شهر، هماهنگی جهت ارائه خدمات در اسکانهای داخل شهر که شامل 123 محل است بصورت ارائه خدمت ویزیت،‌ دارو و درمان انجام می‌گیرد.

دکتر هادی جلالی، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: طبق برنامه هر ساله، بسیج جامعه پزشکی در 2 حوزه فعالیت می‌کند در قدم اول استقرار و خدمت رسانی در ایستگاه‌های خارج شهر و در مسیر زائرین پیاده است که در مسیرهای 4 یا 5 گانه به شهر مشهد وارد می‌شوند تامین نیروی انسانی در 8 پایگاه بصورت مستقل انجام گرفته و خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: مرحله دوم خدمت رسانی در 123 محل اسکان داخل شهر است که بحث ویزیت، ارائه دارو و درمان در این محل‌ها انجام می گیرد، ضمن اینکه همکاری با خدمتگزاران جمعیت هلال احمر، بسیج جامعه پزشکی، سازمان نظام پرستاری مشهد و بعضی دیگر از سازمانهای مرتبط انجام می گیرد.

دکتر جلالی گفت: پیش بینی می‌شود از حدود 180 هزار نفر زائری که وارد شهر مشهد می شوند،‌ حدود 60 هزار  نفر در محل‌های اسکان موقت مستقر شوند، بطور کلی می‌توان گفت: نحوه ارائه خدمت نسبت به سنوات گذشته تهیه شده و هماهنگی بین دانشگاه علوم پزشکی مشهد، جمعیت هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی بیشتر است و امیدواریم بتوانیم خدمات رسانی خوبی به زائرین امسال امام رضا(ع) داشته باشیم.

اخبار اجتماعی - باشگاه خبرنگاران