اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

میمون‌ها در خدمت ارتش چین (+عکس)



اخبار بین الملل - میمون‌ها در خدمت ارتش چین (+عکس)

نیروی هوایی ارتش چین برای حل مشکل پرنده‌هایی که در نزدیک پایگاه‌های هوایی این کشور زندگی می‌کنند و ممکن است با تصادم با هواپیماها مشکل‌ساز شوند از میمون‌ها کمک گرفته است.

به گزارش مشرق « این میمون‌های آموزش‌دیده وظیفه دارند در درختهای نزدیک به باند فرود به جستجو بپردازنده و لانه پرندگان را تخریب کنند.»

 

اخبار,اخبار بین الملل ,نیروی هوایی ارتش چین

 اخبار بین الملل - مشرق

 


ویدیو مرتبط :
عکس العمل میمون با دیدن یک میمون غیر واقعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خدمت سربازی در چین، بدون شرح! +عکس


این جا دیگر صحبت از خواهش و تمنا نیست. در عوض، صلیب چوبی هست و چسب هست و طناب هست و و تکرار و تکرار... تا اقتدار طاهری سرباز درست شود... دعا کنید ما را برای سربازی به چین اعزام نکنند!

روزگارنو: این جا دیگر صحبت از خواهش و تمنا نیست. در عوض، صلیب چوبی هست و چسب هست و طناب هست و و تکرار و تکرار... تا اقتدار طاهری سرباز درست شود... دعا کنید ما را برای سربازی به چین اعزام نکنند!



واقعا، تصاویر به اندازه کافی گویاست و برای واضح تر شدن آنها به گفتنی های کمی نیاز داریم!

 یکی از دغدغه های مادران، در روزگارما، راست و درست ایستادن بچه های آنهاست. اما این بچه ها، معمولا تا زمانی که خود پدر و مادر نشوند، خیلی نمی توانند این دغدغه ها را درک کنند... آن موقع هم که دیگر بدنشان شکل گرفته است... اما ارتش چین، کار دیگری کرده است.

بنا بر این گزارش، ارتش چین، با روشی سخت اما آموزنده، نیروهای خود را صاف می کند!

همان گونه که در این گزارش ملاحظه می کنید، این جا دیگر صحبت از خواهش و تمنا نیست. در عوض، صلیب چوبی هست و چسب هست و طناب هست و و تکرار و تکرار... تا اقتدار طاهری سرباز درست شود... دعا کنید ما را برای سربازی به چین اعزام نکنند!