اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

موریانه ها ۱۰ میلیون روپیه را در بانك هند خوردند



 

 

موریانه ها ۱۰ میلیون روپیه را در بانك هند خوردند

 

بانك مركزی هندوستان اعلام كرد كه هجوم موریانه ها به یكی از بانك های این كشور باعث شد تا ۱۰ میلیون  اسكناس روپیه توسط این حشرات جونده خورده شوند.


به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یكی از مقامات پلیس هندوستان در این باره به رسانه های رسمی این كشور یادآور شد: رییس بانكی در شمال هندوستان روز چهارشنبه هفته گذشته پس از گشودن در گاوصندوق با اسكناس های جویده شده مواجه شد.

 

پس از آن ماموران به محل مراجعه كرده و متوجه شدند كه هجوم لشكری از موریانه های گرسنه عامل به وجود آوردن این وضعیت است.

 

به گزارش ایسنا، این مقام مسئول در ادامه به خبرگزاری آسوشیدپرس خاطرنشان كرد: متاسفانه این موریانه ها به مبلمان و دفاتر اسناد بانك هم خساراتی وارد كرده اند.

 

با این حال، هنوز مشخص نشده است كه این موریانه ها چگونه موفق شدند به داخل گاوصندوق آهنی این بانك نفوذ كنند./خبرگزاری ایسنا


ویدیو مرتبط :
۱۰ بک هند زیبای Timo Boll - بهترین بک هند های تیموبول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موریانه‌ها 10 میلیون روپیه را در بانك هند خوردند


بانك مركزی هندوستان اعلام كرد كه هجوم موریانه‌ها به یكی از بانك‌های این كشور باعث شد تا 10 میلیون اسكناس روپیه توسط این حشرات جونده خورده شوند.


بانك مركزی هندوستان اعلام كرد كه هجوم موریانه‌ها به یكی از بانك‌های این كشور باعث شد تا 10 میلیون اسكناس روپیه توسط این حشرات جونده خورده شوند.
یكی از مقامات پلیس هندوستان در این ‌باره به رسانه‌های رسمی این كشور گفت: رئیس بانكی در شمال هندوستان روز چهارشنبه هفته گذشته پس از گشودن در گاوصندوق با اسكناس‌های جویده شده مواجه شد. پس از آن ماموران به محل مراجعه كرده و متوجه شدند كه هجوم لشكری از موریانه‌های گرسنه عامل به وجود آوردن این وضعیت است. این مقام مسوول در ادامه خاطرنشان كرد: متاسفانه این موریانه‌ها به مبلمان و دفاتر اسناد بانك هم خساراتی وارد كرده‌اند. با این حال، هنوز مشخص نشده است كه این موریانه‌ها چگونه به داخل گاوصندوق آهنی این بانك نفوذ كرده‌اند.

منبع : ایسنا