اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهارتهای عجیب یک دختر قزاق در بوکس +تصاویر



مهارتهای عجیب یک دختر قزاق در بوکس +تصاویر
به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این دختر کوچک 7 ساله تنها 120 سانتی متر قد دارد اما با استعداد عجیبی که در زمینه بوکس دارد دنیای مجازی را شوکه کرده است. او قادر است با مهارت بالایی ضربات سهمگین بوکس را به صورت کاملا حرفه ای اجرا کند.

بوکس,رشته بوکس,اخبار,اخبار گوناگون

در تصاویری که از وی منتشر شده است او در حال تمرین ضربات با یک مرد که به نظر میرسد پدرش باشد دیده میشود که این تصاویر در صفحه اجتماعی توییتر تا کنون بیش از 720 هزار بیینده داشته است.
این یک ویدئو به مدت 4 دقیقه و 43 ثانیه است و این دختر کوچک قزاق را نشان میدهد که با مهارت بالا و دیدنی در حال تمرین است. بوکس یکی از ورزشهای پر طرفدار و ریشه ای در کشور قزاقستان است و این کشور نتایج بسیار خوبی در این سه المپیک گذشته در این رشته داشته است.
در المپیک لندن 2012 زنان برای اولین بار در این رشته شرکت کردند و یک بوکسور قزاق به نام "مارینا دلنوا" موفق به کسب مدال برنز این رقابتها شد.
این دختر کوچک با مهارت خاصی که در این فیلم از او دیده میشود به احتمال بسیار زیاد یکی از قهرمانان این رشته در آینده خواهد بود.
برخی منتقدان میگویند این رشته ورزشی بسیار خشن است و برای بانوان و کودکان اصلا مناسب نیست.

بوکس,رشته بوکس,اخبار,اخبار گوناگون

 بوکس,رشته بوکس,اخبار,اخبار گوناگون


منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
مسابقه بوکس احسان روزبهانی در برابر حریف قزاق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام عجیب دختر 27 ساله برای ثابت کردن عشقش + تصاویر



 

 

 

برای ثابت کردن عشق

 

مگ فور: یکی از طرفداران کارتون  سفید برفی و 7 کوتوله در اقدامی عجیب تصاویر شخصیتهای این انیمیشن معروف را روی کمرش خالکوبی کرده است.

 

"آن فای کائو" 27 ساله از تایوان به قدری طرفدار این فیلم است که تمام پشتش را به خالکوبی این تصاویر اختصاص داده است ، این تاتوی رنگارنگ و زیبا در یک مرکز بین المللی در سنگاپور انجام گرفته است.

 

 

برای ثابت کردن عشق

 

به گفته وی اینکار 3 ماه زمان برده است و بسیار دردناک بوده است به طوریکه وی تصمیم گرفته بود این کار را رها کند اما به خاطر عشقش به این انیمیشن تحمل کرده و کار را به پایان برده است.

 

وی میگوید از کودکی عاشق این کارتون بوده و چیزی بهتر از آن برای خالکوبی سراغ نداشته است.

منبع:pardad.ir