اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ممنوعیت ۳ روزه تردد از مرز خسروی و پرویزخان



 اخباراجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی , تعطیلی مرز خسروی و پرویزخان

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: در آستانه انتخابات و به دلیل تدابیر امنیتی تردد از مرزهای خسروی و پرویزخان به ۳ روز تعطیل و هیچگونه ترددی امکان پذیر نیست.

به گزارش مهر، مرادعلی تاتار اظهار داشت: به دلیل تامین امنیت انتخابات باشکوه ۷ اسفند تردد از مرزهای خسروی و پرویزخانه به مدت ۳ روز تعطیل خواهد بود و در این مدت هیچگونه مبادلات و صادرات از این مرزها نداریم.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین افزود: از فردا شب ممنوعیت تردد از مرزهای خسروی و پرویزخان اعمال خواهد شد و تا پایان روز شنبه ۸ اسفند ادامه خواهد یافت تا بدون هیچگونه محدودیتی امکان حضور سهل و باشکوه همه مردم در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی فراهم شود.

تاتار همچنین درخصوص آمادگی فرمانداری قصزرشیرین جهت برگزاری انتخابات ۷ اسفند گفت: بخش مرکزی قصرشیرین شامل ۳ شهر سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصر و ۳ بخش گواور، قلعه شاهین و سومار است که ۲۰۱ شعبه أخذ رأی تعریف کردیم.

وی در ادامه افزود:  نزدیک به ۴ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و... برای برگزاری انتخابات پرشور درحوزه قصرشیرین در آماده باش قرار دارند و  تمام تدابیر امنیتی لحاظ شده و هیچ مشکلی برای انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در ۷ اسفند نداریم.

تاتار با دعوت از عموم مردم برای حضور در حماسه ۷ اسفند گفت: حضور حداکثری در انتخابات شرکت لبیک به ندال مقام معظم رهبری است و از ملت غیور خطه قصرشیرین، تقاضا دارم همچون دیگر عرصه‌ها که همواره در رکاب انقلاب بودند حضور خود را نشان دادند و این حضور حداکثری با وحدت و همگرایی و همبستگی همراه خواهد شد.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ۷ اسفند در عرصه جهانی باعث اقتدار نگاه به جهموری اسلامی  ایران خواهد شد.

 

 اخبار اجتماعی  -  مهر 


ویدیو مرتبط :
عادی بودن تردد کامیون ها در مرز بازرگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رییس راهور تهران خبرداد:ممنوعیت های تردد از ساعت ۸ صبح جمعه اجرا می شود



 

 

رییس راهور تهران خبرداد:ممنوعیت های تردد از ساعت ۸ صبح جمعه اجرا می شود

 

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: اعمال محدودیت های توقف از نیمه شب پنجشنبه و تردد از ساعت ۸ صبح جمعه اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار حسین رحیمی روز سه شنبه با اشاره به اینكه راهپیمایی روز قدس روز جمعه ۴ شهریورماه در مسیرهای هفتگانه اعلامی انجام می شود، به محدودیتهای تردد اشاره كرد و گفت: محدودیتهای تردد از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۴ شهریورماه در محدوده شمال از بلوار كشاورز، از میدان ولیعصر(عج) تا تقاطع كارگر، شرق خیابان ولیعصر(عج)، از تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر(عج) در هر دو مسیر، غرب خیابان كارگر حدفاصل جمهوری تا بلوار كشاورز طول خیابان آزادی و انقلاب از تقاطع زارع در خیابان آزادی تا تقاطع ولیعصر(عج) در خیابان انقلاب و جنوب از خیابان جمهوری از تقاطع كارگر تا ولیعصر(عج) اجرا می شود.

به گفته وی تردد در خیابان جمهوری از كارگر تا ولیعصر(عج) به صورت غرب به شرق همچنان جریان خواهد داشت.

رییس پلیس راهور تهران به محدودیت های توقف اشاره كرد و گفت: محدودیتهای توقف از نیمه شب پنجشنبه سوم شهریورماه از بلوار كشاورز از میدان ولیعصر(عج) تا تقاطع كارگر درهر دو مسیر به استثنای مسیر شمالی كه صرفا جهت پارك اتوبوس های شركت واحد در نظر گرفته شده است، خیابان های واقع در غرب خیابان ولیعصر(عج) حدفاصل جمهوری تا میدان ولیعصر(عج)، خیابان كارگر حد فاصل جمهوری تا بلوار كشاورز، خیابان های واقع در ضلع شمالی خیابان جمهوری حدفاصل كارگر تا فلسطین، خیابان ابوریحان حد فاصل انقلاب تا جمهوری و خیابان دانشگاه از انقلاب تا جمهوری و طول خیابان جمهوری از تقاطع كارگر تا تقاطع جمهوری ـ ولیعصر(عج) كه به منظور استقرار اتوبوسهای شركت واحد اختصاص یافته است اعمال می شود.

به گزارش ایسنا، وی به پاركینگ های در نظر گرفته شده برای مراسم روز قدس اشاره و خاطرنشان كرد: دو پاركینگ لاله در خیابان فاطمی و كاوه در خیابان آزادی برای پارك خودرو و موتورسیكلت راهپیمایان در نظر گرفته شده است همچنین شركت كنندگان در این مسیر می توانند در حاشیه مسیرهای راهپیمایی به شكلی كه ایجاد سد معبر نكنند خودرو و موتورسیكلت خود را پارك كنند.

رییس پلیس راهور تهران با درخواست از هموطنان برای همكاری با پلیس راهنمایی و رانندگی در هر چه باشكوه تر برگزار شدن مراسم روز قدس گفت: محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیكی اعلامی تا پایان مراسم نماز جمعه ادامه می یابد..... / خبرگزارى ایسنا