اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ملک‌زاده مورد عفو رهبری قرار گرفت



ملک‌زاده مورد عفو رهبری قرار گرفت

دادستان تهران از عفو محمدشریف ملک‌زاده خبر داد.

عباس جعفری دولت‌آبادی پس از پایان نهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی تصریح کرد: حکم اعدام قاتل شهید علی‌محمدی از سوی دیوان عالی کشور تایید شده و در مورد اجرای آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و امیدواریم این حکم در آینده‌ای نزدیک اجرا شود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص پرونده ملک‌زاده نیز اظهار کرد: پرونده وی با صدور کیفرخواست در آستانه ارسال به دادگاه بود که به دلیل ارسال نامه و گزارشاتی به مقام معظم رهبری، این شخص مورد رافت نظام و عفو رهبری قرار گرفت./قدس آنلاین


ویدیو مرتبط :
میلاد ملک زاده و رضا برات زاده - حافظ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ملک‌ زاده مورد عفو رهبری قرار گرفت


جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران، از عفو ملک‌زاده از سوی رهبری خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران، از عفو ملک‌زاده از سوی رهبری خبر داد.

 دادستان تهران در جمع خبرنگاران گفت: پرونده محمد شریف ملک زاده با صدور کیفر خواست در آستانه ارسال به دادگاه بود، که با توجه به گزارش‌هایی که به رهبری رسیده، مورد عفو نظام و رأفت رهبری قرار گرفت.

دادستان کل تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص حکم قاتل شهید علی محمدی عنوان کرد: حکم وی صادر شده و در دیوان عالی مورد تایید قرار گرفته است بنابراین امیدواریم در آینده اجرا شود.

وی در خصوص اجرای احکام مواد مخدر در داخل کشور عنوان کرد: در سال جاری شاهد سیاست‌های جدی قضایی در مورد اجرای احکام مواد مخدر به ویژه مواد روان گردان هستیم متاسفانه باندهای بزرگی در این رابطه فعال شده‌اند که دادستانی با همکاری پلیس، اخیرا از بررسی دو پرونده باند نه نفره‌ای را کشف کرد که جمعا ۶۰۰ کیلو شیشه در این میان کشف شد.

وی ادامه داد: خوشبختان احکام مربوط به مواد مخدر به خوبی اجرا می‌شود ضمن اینکه به تمام باند‌های مواد مخدر هشدار می‌دهیم که پلیس با همکاری دادستانی کار خود را به خوبی انجام خواهد داد چراکه این افراد چهره جمهوری اسلامی را در اذهان عمومی مخدوش کرده‌اند.

دادستان کل تهران در خصوص قرار بازداشت دو مداح یادآور شد: بحث صدور قرار بازداشت مطرح نشده و چنین پرونده‌هایی هنوز در دادستانی به سرانجام نرسیده است.

وی در خصوص سرنخ‌های اخیر پرونده فساد بزرگ مالی خاطرنشان کرد: سرنخ‌های این پرونده را نمی‌توانیم در مصاحبه‌ها اعلام کنیم اما این اطمینان را می‌دهیم که قضات جوانب پرونده را در نظر می‌گیرند ضمن اینکه تحقیقات گسترده‌ای توسط دادستانی در این خصوص انجام شده است که به تدریج به دادگاه ارسال می‌گردد.

وی در واکنش به پرونده ۱۰۰ میلیون یورویی عنوان کرد: از انتشار چنین مطالبی پیش از قطعیت آن گلایه داریم ضمن اینکه باید گفت این پرونده بخشی در تهران و بخشی در بندرعباس در حال رسیدگی است که قسمت مربوط به بندرعباس خارج از حیطه وظایف من است و در تهران نیز هنوز به قطعیت نرسیده است.