اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ملکه زیبایی عراق از ترس داعش، مخفی شد


داعشی‌ها ملکه زیبایی 20 ساله عراق را به‌وسیله تلفن همراه تهدید کردند.شیما قاسم این تهدیدات تلفنی را به والدینش اطلاع داد و آن‌ها این موضوع را با خبرنگاران در میان گذاشتند. حال ملکه زیبایی عراق برای نجات جان خود مخفی شده است.

خبرگزاری آنا: داعشی‌ها ملکه زیبایی 20 ساله عراق را به‌وسیله تلفن همراه تهدید کردند.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارزش داد؛ شیما قاسم برنده جایزه ملکه زیبایی عراق به‌وسیله تلفن همراه پیام‌های تهدیدآمیزی از اعضای گروه تروریستی داعش دریافت کرد.

این دختر عراقی در نخستین مسابقه ملکه زیبایی عراق که پس از 43 سال برگزار می‌شد، برنده شد.

ملکه زیبایی عراق از ترس داعش، مخفی شد

قاسم گفت: «با شرکت در این مسابقه می‌خواستم ثابت کنم که عراق همچنان کشوری است که در آن زیبایی حکومت می‌کند.»

داعشی‌ها شماره تلفن همراه ملکه زیبایی عراق را پیدا و تهدید کردند که اگر این دختر 20 ساله فورا به اردوگاه آن‌ها نرود و با داعشی‌ها ارتباط غیر اخلاقی نداشته باشد، وی را به‌شدت سرکوب خواهند کرد.»

شیما قاسم این تهدیدات تلفنی را به والدینش اطلاع داد و آن‌ها این موضوع را با خبرنگاران در میان گذاشتند. حال ملکه زیبایی عراق برای نجات جان خود مخفی شده است.


ویدیو مرتبط :
فرار سگ های داعش از ترس ارتش عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ملکه زیبایی داعش به هلاکت رسید+عکس



اخبار بین الملل - ملکه زیبایی داعش به هلاکت رسید+عکس

دختر بوسنی‌الاصل مقیم اتریش که چند ماه پیش به داعش پیوسته بود و از زیبایی او برای جذب تروریست‌ها سوء‌استفاده می‌شد، به طرز مشکوکی به درک واصل شد.

سایت جبهه جهانی مستضعفین نوشت: ملکه زیبایی داعش به طرز مشکوکی در سوریه به درک واصل شد.

سایت خبری "بوابة فیتو" مصر در این باره گزارش داد؛ "سامرا کیزونوفیتش" دختر زیبای بوسنی‌الاصل مقیم اتریش که چند ماه پیش به داعش پیوست، جان خود را از دست داد.

سامرا به همراه دوستش " سابینا سیلموفیتش" حدود 6 ماه پیش گم شدند و بعد مشخص شد که این دو از طریق ترکیه به شمال سوریه رفته و به گروهک تروریستی داعش پیوسته‌اند.

داعش به دلیل زیبایی این دو دختر از آنان به منظور به دام انداختن جوانان و جذبشان از طریق شبکه‌های اجتماعی سوءاستفاده می‌کرد.

گفتنی است چگونگی مرگ این زن داعشی تاکنون اعلام نشده است و مشخص نیست در درگیری کشته شده است و یا از طریق بیماری جان داده و یا اینکه خودکشی کرده باشد.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 اخبار بین الملل - فارس