اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معاون وزیر کشور: اجرای طرح سراسری زوج و فرد از در منازل رای نیاورد/ بسترها فراهم نیست



طرح زوج وفرد در تهران ,آلودگی هوا

معاون وزیر کشور: اجرای طرح سراسری زوج و فرد از در منازل رای نیاورد/ بسترها فراهم نیست

معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه به دلیل فقدان بسترهای لازم طرح اجرای روزانه و مدت دار زوج و فرد از در منزل برای کاهش آلودگی هوا اجرا نمی شود، گفت : تنها با نظر وزارت بهداشت و سازمان حفاظت محیط زیست و تأیید استانداری تهران در مواقع ضروری این طرح اجرایی خواهد شد .

 هوشنگ خندان‌دل در حاشیه جلسه شورای ترافیک افزود: گسترش محدوده طرح ترافیک از موضوعاتی بود که از سوی استاندار تهران در راستای کاهش آلودگی تهران پیشنهاد شد که این موضوع نیز به دلیل فقدان بسترهای لازم مورد تأیید شورا قرار نگرفت.

خندان‌دل تصریح کرد : پیشنهاد سومی که استاندار تهران در راستای کنترل آلودگی هوای تهران در جلسه امروز شورای عالی ترافیک مطرح کرد این بود که در مواقع اضطراری که وزارت بهداشت نیز حالت اضطرار را اعلام می کند با تأیید استانداری تهران طرح زوج و فرد در شهر تهران عملیاتی شود که مورد تأیید حاضرین در جلسه قرار گرفت.

معاون وزیر کشور درباره بررسی ممنوعیت فروش طرح روزانه ترافیک در جلسه امروز شورای عالی ترافیک گفت: بحثی درباره این موضوع صورت نگرفت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر راهکار شورای عالی ترافیک برای جایگزینی خودروهای فرسوده که نقش زیادی در آلودگی هوای تهران دارند اظهار داشت: در این جلسه درباره این موضوع صحبت نکردیم اما بر این باوریم که خودروهای فرسوده و کیفیت سوخت از مهمترین موضوعاتی است که باید در راستای کاهش آلودگی هوای تهران مورد بررسی قرار گیرند.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز شورای عالی ترافیک درباره کیفیت سوخت‌های عرضه شده به وسایل حمل و نقل بحث و بررسی‌هایی صورت گرفت.

/ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
اظهار بی اطلاعی معاون وزیر نفت از صدور رای برای پرونده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجرای سراسری طرح زوج و فرد از اول اسفند



 

 

اجرای سراسری طرح زوج و فرد از اول اسفند

 

شورای عالی ترافیك كشور در جلسه روز چهارشنبه خود اجرای سراسری طرح زوج و فرد در پایتخت از ابتدای اسفند ماه را تصویب كرد. به گزارش ایسنا، در جلسه امروز شورای عالی ترافیك شهرهای كشور كه با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط برگزار شد، مقرر شد: طرح «زوج و فرد» از ابتدای اسفند ماه در شهر تهران به صورت سراسری اجرا شود.

 

 

همچنین شورای عالی ترافیك تصویب كرد: طرح «زوج و فرد» تا پیش از اسفند ماه در محدوده فعلی اجرا شود.

براساس یكی دیگر از بندهای این مصوبه، محدوده جدید زوج و فرد از ابتدای سال آینده به صورت دائمی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

محدوده طرح جدید زوج فرد از شمال به بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید زین‌الدین، از شرق به بزرگراه شهید باقری، بزرگراه شهید دوران و بزرگراه بسیج، از جنوب بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و بزرگراه شهید چمران محدود می‌شود..../ایسنا