اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معاون وزیر: مسکن از رکود خارج می‌شود



اخبار,اخباراقتصادی,معاملات مسکن

 

معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ساختمان گفت: روند آرام خروج از رکود بازار مسکن از بهمن ماه آغاز شده و پیش بینی می شود در سال آینده این روند ادامه داشته باشد.

حامد مظاهریان معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت بازار مسکن اظهار کرد: رصد معاملات مسکن نشان می‌دهد با توجه به بازارهای اقتصاد کلان کشور، شرایط تولید و همچنین شرایط اقتصادی خانوارها به تدریج از بهمن ماه شاهد خروج آرام از رکود در بازار مسکن باشیم.

وی افزود: این وضعیت در سال آینده هم ادامه پیدا خواهد کرد و پیش بینی رشد قیمت‌ ها در این حوزه وجود ندارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ساختمان با بیان این‌که افزایش قیمت در این حوزه بیش از تورم عمومی در کشور نخواهد بود، تصریح کرد: روند مذاکرات می تواند شاخص‌های کلان اقتصادی را تحت تاثیر قرار دهد.

مظاهریان با اشاره به این‌که یکی از بخش‌های مهم اقتصادی در کشور مسکن است، گفت: روند مذاکرات می‌تواند گشایش‌هایی را در بخش‌های مختلف اقتصادی به وجود آورد.


 اخبار اقتصادی -  ایسنا


ویدیو مرتبط :
فیلم/ اعتراضات متقاضیان و ساکنان مسکن مهر به معاون وزیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون وزیر راه : به کلیه تعهدات دولت قبلی در مسکن مهر پایبندیم



 ثبت نام مسکن مهر,نواقص مسکن مهر, وزارت راه و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی:
به کلیه تعهدات دولت قبلی در مسکن مهر پایبندیم

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پایان و توقف ثبت نام مسکن مهر در کلیه شهرهای جدید از تاریخ 12 مرداد ماه گفت: به کلیه تهدات دولت قبلی مبنی بر ساخت و تحویل واحدها به متقاضیانی که تا این تاریخ ثبت نام کرده‌اند پایبندیم.

به گزارش ایسنا،‌ صبح امروز محسن نریمان - مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید – به همراه اعضای جدید هیات مدیره این شرکت در بازدید از شهر جدید پردیس بر اجرای کلیه‌ی تعهدات دولت قبلی تاکید کرد .

اطلاع از سرعت روند پیشرفت ساخت و ساز آنها به پردیس آمدند
وی در این بازدید اظهار کرد: ثبت نام مسکن مهر در کلیه شهرهای جدید از تاریخ 12 مرداد ماه متوقف شد و دولت تدبیر و امید به تمام تعهدات دولت قبلی مبنی بر ساخت و تحویل واحدها به متقاضیانی که تا این تاریخ ثبت نام کرده اند، پایبند خواهد بود.

نریمان افزود: اتمام ثبت نام مسکن مهر به معنای توقف ساخت واحدهای مسکونی جدید برای شهروندان ایرانی نیست و وزارت راه و شهرسازی در حال بررسی و ارائه ساز و کاری بدیع و بدون نواقص مسکن مهر جهت طرح در دولت و اجرای آن است.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید با ابراز امیدواری از به نتیجه رسیدن برنامه های مسکن گفت: بررسی های مسکن مهر در اسرع وقت به نتیجه میرسد و از متقاضیان خواسته می‌شود نسبت به موضوع مسکن هیچ گونه نگرانی نداشته باشند. /ایسنا