اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معاون فروش ایران‌خودرو:تولید روآ در صورت لزوم ادامه می یابد



 

تولید خودروی روآ در صورت نیاز كشور به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی ادامه خواهد یافت.

علی اصغر سرائی نیا معاون فروش گروه صنعتی ایران خودرو، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص اظهاراتی مبنی بر توقف تولید روآ از ابتدای مهر، با اعلام خبر بالا افزود: در سال جاری با توجه به نیاز ستاد حمل و نقل و سوخت ۲۰ هزار دستگاه روآ جهت استفاده در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده به ویژه در ناوگان تاكسیرانی تولید شد.

وی با بیان این كه ۱۰هزار دستگاه از خودروهای تولیدی روآ تاكسی بوده است، خاطرنشان كرد: پس از این نیز در صورت نیاز كشور و سفارش ستاد حمل و نقل و سوخت، روآ در كشور تولید خواهد شد.

سرائی نیا تصریح كرد: ۲۰ هزار دستگاه روآی تولید شده به سفارش ستاد حمل و نقل و سوخت مجهز به سیستم ترمز ABS بوده است. البته در صورت نیاز امكان تجهیز این خودرو به كیسه هوا نیز وجود دارد.

به گزارش ایسنا، در شرایطی كه پیش از این پلیس اعلام كرده بود تولید روآ از ابتدای مهر متوقف خواهد شد، اما چندی پیش یكی از مسئولان ستاد جایگزینی خودروهای فرسوده از امكان نصب كیسه هوا روی این خودرو و ادامه تولید آن برای استفاده در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده خبر داده بود..... / خبرگزارى ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
شرایط صدور مجوز پیش فروش خودرو از زبان معاون بازرسی رسیدگی به تخلفات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو:عرضه 86 هزار خودرو تا پایان سال/نام نویسی با هر کارت ملی برای یک نفر



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو:

عرضه 86 هزار خودرو تا پایان سال/نام نویسی با هر کارت ملی برای یک نفر

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از عرضه 86 هزار دستگاه انواع محصولات این شرکت تا پایان سال خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ عبداله بابایی گفت: از 17 بهمن تاکنون 16 هزار دستگاه خودرو به بازار عرضه شده است.وی افزود:‌ هم اکنون پیش فروش معمولی و پیش فروش قطعی از طریق نمایندگی ها و سایت اینترنتی ایران خودرو برای همه محصولات انجام می شود.

بابایی گفت: برای پیش فروش قطعی، 90 درصد قیمت خودرو دریافت می شود و قمیت هنگام تحویل قطعی است اما برای پیش فروش معمولی 50 درصد قیمت دریافت و هنگام تحویل بر اساس قیمت بازار بقیه آن محاسبه می شود.

وی با بیان اینکه پیش فروش بدون محدودیت ادامه دارد، گفت: این اقدام قیمت بازار آزاد را کاهش داده است.

بابایی افزود: برای پیش فروش قطعی با توجه به سهمیه ای که برای هر یک از نمایندگی ها در نظر گرفته شده است، مشتریان در صورت تکمیل ظرفیت یک نمایندگی می توانند به نمایندگی های دیگر مراجعه کنند.

وی افزود:‌ برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی با هر کارت ملی برای هر نفر یک خودرو قابل نام نویسی است./باشگاه خبرنگاران