اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو:عرضه 86 هزار خودرو تا پایان سال/نام نویسی با هر کارت ملی برای یک نفر



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو:

عرضه 86 هزار خودرو تا پایان سال/نام نویسی با هر کارت ملی برای یک نفر

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از عرضه 86 هزار دستگاه انواع محصولات این شرکت تا پایان سال خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ عبداله بابایی گفت: از 17 بهمن تاکنون 16 هزار دستگاه خودرو به بازار عرضه شده است.وی افزود:‌ هم اکنون پیش فروش معمولی و پیش فروش قطعی از طریق نمایندگی ها و سایت اینترنتی ایران خودرو برای همه محصولات انجام می شود.

بابایی گفت: برای پیش فروش قطعی، 90 درصد قیمت خودرو دریافت می شود و قمیت هنگام تحویل قطعی است اما برای پیش فروش معمولی 50 درصد قیمت دریافت و هنگام تحویل بر اساس قیمت بازار بقیه آن محاسبه می شود.

وی با بیان اینکه پیش فروش بدون محدودیت ادامه دارد، گفت: این اقدام قیمت بازار آزاد را کاهش داده است.

بابایی افزود: برای پیش فروش قطعی با توجه به سهمیه ای که برای هر یک از نمایندگی ها در نظر گرفته شده است، مشتریان در صورت تکمیل ظرفیت یک نمایندگی می توانند به نمایندگی های دیگر مراجعه کنند.

وی افزود:‌ برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی با هر کارت ملی برای هر نفر یک خودرو قابل نام نویسی است./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
آغاز طرح فروش 100هزار خودرو 90% ایران خودرو -سایپا و 10

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو درباره زمان فروش محصولات ایران خودرو در مردادماه



اخبار,اخباراقتصادی, فروش ایران خودرو

 

 اخبار اقتصادی - معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو خبر داد:
فروش مرداد ماه محصولات ایران خودرو از هفته آتی آغاز می شود

با اعلام قیمت های اخیر شورای رقابت حداقل افزایش بر روی نرخ خودرو اعمال شد و مردم هم از نرخ های جدید استقبال كردند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از آغاز فروش محصولات ایران خودرو از هفته آتی خبر داد.

عبدالله بابایی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو درگفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش كه ایا ایران خودرو با تجدید نظر شورای رقابت بر روی نرخ های اخیر خودرو موافق است یا خیر اظهار داشت: ما تابع قانون هستیم و در صورت تجدید نظر شورای رقابت ما نیز این تغییرات را اعمال خواهیم كرد.

وی خاطر نشان كرد: با اعلام قیمت های اخیر شورای رقابت حداقل افزایش بر روی نرخ خودرو اعمال شد و مردم هم ازنرخ های جدید استقبال كردند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام این خبر كه فروش مرداد ماه محصولات ایران خودرو از هفته آتی آغاز می شود افزود: از شنبه هفته آینده فروش محصولات آغاز خواهد  شد و مشكلات ثبت نام های اینترنتی نیز برطرف شده است.

به گزارش ایلنا، رحمانی رئیس كمیسیون صنایع مجلس اعلام كرده است امكان تجدید نظر قیمت خودرو از سوی شورای رقابت وجود دارد و مقرر شده شورای رقابت موضوع، اسناد و مدارك و دلایل قیمت گذاری خودرو را بررسی كرده و طی مهلت دو هفته ای در این زمنیه تجدید نظر كند.

 اخبار اقتصادی - ایلنا