اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معاون احمدی نژاد با رد دعوت همتای مصری: نمی روم



معاون احمدی نژاد با رد دعوت همتای مصری: نمی روم

ظاهراً این تصمیم دولت در رد دعوت مصری ها، به تلافی اقدامات مقامات مصری انجام شده که در ماههای گذشته، از موضعی بالا با ایران سخن گفته اند.

این سخنان موسوی معاون احمدی نژاد می تواند با شرایط اخیر مصر که در بحرانی سیاسی گرفتار آمده، مرتبط باشد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب : حسن موسوی، معاون محمود احمدی‌نژاد و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دعوت مصر برای سفر به این کشور را رد کرد.

وی گفته است که دعوت رسمی وزیر گردشگری مصر را نمی‌پذیرد و به قاهره سفر نمی‌کند.

وی افزود: در شرایط فعلی سفری به مصر نخواهم داشت.

محمد پروین، مدیر کل بین‌الملل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری روز چهارشنبه گفته بود: «نمایشگاه بین المللی گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی ۳۰ آذرماه تا ۳ دی‌ماه در قاهره برگزار می‌شود که وزیر گردشگری مصر از رئیس سازمان میراث فرهنگی ایران برای حضور در این نمایشگاه نیز دعوت به عمل آورده است.»

محمد پروین روز گذشته گفته بود "این دعوت‌نامه در دست بررسی است"، اما موسوی امروز می‌گوید "در شرایط فعلی سفری به مصر نخواهم داشت."

به گزارش انتخاب ؛ ظاهراً این تصمیم دولت در رد دعوت مصری ها، به تلافی اقدامات مقامات مصری انجام شده که در ماههای گذشته، از موضعی بالا با ایران سخن گفته اند.

به گزارش انتخاب ؛ این سخنان موسوی معاون احمدی نژاد می تواند با شرایط اخیر مصر که در بحرانی سیاسی گرفتار آمده، مرتبط باشد./انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
بازداشت معاون احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون احمدی نژاد : در خوزستان از من برای شرکت در انتخابات مجلس دعوت کرده اند



اخبار,اخبار سیاسی ,محمود احمدی نژاد

معاون سابق رئیس جمهور در زمان محمود احمدی نژاد گفت: برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی به جمع بندی نرسیده ام.

به گزارش مهر، سید احمد موسوی آخر این هفته به خوزستان سفر و حتی در نماز جمعه اهواز شرکت کرد تا شائبه حضورش در انتخابات دوباره دهان به دهان بچرخد و اصولا انسان های تاثیر گذار و مطرح همیشه با چنین گمانه زنی هایی مواجه هستند ولی او این موضوع را رد می کند.

سید احمد موسوی در گفتگو با رسانه های خوزستان می گوید: هنوز برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و حتی خبرگان رهبری به جمع بندی نرسیده ام و اصولا باید متوجه شوم که حضورم به عنوان نماینده در هر یک از این مجالس تا چه اندازه می تواند برای مردم استان خوزستان تاثیرگذار باشد.

وی می افزاید: در این مدت بزرگان، نخبگان، سران عشایر و بسیاری از چهره های سیاسی استان از من برای حضور در انتخابات دعوت کرده اند ولی واقعیت امر این است که هنوز برای حضور در انتخابات مصمم نیستم چرا که شاید در شرایط فعلی تاثیر گذاری بیشتری برای استان خوزستان داشته باشم.

در مدت اخیر افراد فراوانی از سید احمد موسوی برای حضور در انتخابات دعوت کرده اند چرا که حضورشرا به عنوان محور وحدت و رهبری نمایندگان برای احقاق حقوق از دست رفته استان موثر می دانند. موسوی در این چند سال اخیر سمت های کلیدی در استان و کشور داشته است.

نماینده سه دوره مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، معاون پارلمانی احمدی نژاد، سفیر ایران در سوریه و رئیس سازمان حج و زیارت کشور از سمت هایی سید احمد موسوی به شمار می روند.

 

اخبار سیاسی - مهر