اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مصلحی: جاسوسان هسته ای دستگیر شدند



 

 

 

مصلحی: جاسوسان هسته ای دستگیر شدند

وزیر اطلاعات از اشراف کامل مجموعه اطلاعاتی کشور بر شبکه اینترنتی و فضای مجازی خبر داد و اعلام کرد که تعدادی جاسوس هسته ای در ایران بازداشت شده اند.

حیدر مصلحی در گفتگو با مهر، درباره برخی اقدامات مخرب اینترنتی از جمله طراحی کرم های الکترونیکی و ارسال آنها در شبکه مجازی برای تخریب و تاثیر بر فعالیت های هسته ای ایران گفت: تمامی اقدامات مخرب استکبار در فضای مجازی توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) به سرعت کشف و راه کارهای مقابله با آن طراحی و به اجرا گذاشته می شود.

وی افزود: به هموطنان اطمینان می دهم که مجموعه اطلاعاتی هم اکنون اشراف و سلطه کاملی بر فضای مجازی پیدا کرده و اجازه رخنه و تخریب فعالیت های هسته ای کشورمان را نخواهد داد.

وزیر اطلاعات با تاکید بر این که مجموعه این وزارتخانه از انواع فعالیت سرویس های جاسوسی دشمنان انقلاب آگاهی دارد، گفت: ما همواره مواجه با اقدامات مخرب این سرویس ها هستیم و البته تعدادی از جاسوسان هسته ای را نیز بازداشت کرده ایم تا جلوی فعالیت تخریبی دشمن را بگیریم.

مصلحی در پایان تاکید کرد: اشراف ما بر شبکه های مجازی اجازه فعالیت در این زمینه را از دشمنان سلب کرده است.

گفتنی چندی پیش برخی منابع غربی مدعی شده بودند که شبکه رایانه ای تاسیسات هسته ای ایران با کرم رایانه ای استاکس نت مورد حمله قرار گرفته است...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
حمایت روحانی از جاسوسان دستگیر شده!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصلحی: 12 جاسوس دستگیر شده در همه حوزه ها جاسوسی می کردند



 

 

وزیر اطلاعات در خصوص اقدامات 12 جاسوس دستگیر شده گفت: این 12 جاسوس در همه حوزه ها اقدام به جاسوسی می کردند.

به گزارش مهر حجت الاسلام مصلحی وزیر اطلاعات صبح امروز دوشنبه در حاشیه مراسم چهارمین همایش ملی بسیج و پدافند غیر عامل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بیداری که در منطقه صورت گرفته این حرکت متوقف شدنی نیست در حالی که استکبار با هزینه و اقدامات فراوان به دنبال متوقف کردن آن در منطقه است زیرا می داند الگوی آنها، جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: استکبار می خواهد این الگو بودن جمهوری اسلامی ایران برای ملت های منطقه را از بین ببرد و در همین راستا سناریوهای سنگینی را علیه جمهوری اسلامی طی چند ماه گذشته مطرح کرده است.

مصلحی ادامه داد: مردم ایران پای اعتقادات خود با قدرت ایستاده اند و این ایستادگی به مردم منطقه الگو می دهد که با صبر و استقامت به کار خود ادامه می دهند.

وی در ادامه در خصوص اقدامات 12 جاسوس دستگیر شده نیز گفت: این 12 جاسوس در همه حوزه ها اقدام به جاسوسی می کردند.... / تحلیل:عصر ایران