اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مشایی:ردصلاحیت شوم، حقم را از مسیر قانون پیگیری می‌کنم/ مملکتی که ولی فقیه دارد ظلم را بر نمی‌تابد



مشایی,ردصلاحیت مشایی

مشایی:

ردصلاحیت شوم، حقم را از مسیر قانون پیگیری می‌کنم/ مملکتی که ولی فقیه دارد ظلم را بر نمی‌تابد

رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد گفت: اگر صلاحیت بنده احراز نشود، از مسیر قانون حق خود را پیگیری خواهیم کرد و این به معنای شلوغ‌کاری نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس، اسفندیار رحیم مشایی عصر امروز دوشنبه در دیدار شماری از بانوان فرهیخته استان‌های تهران و قم، در پاسخ به سؤال یکی از حضار مبنی بر اینکه اگر فردا از سوی شورای نگهبان ردصلاحیت شوید، چه کار خواهید کرد؟ گفت: ما از مسیر قانون حقمان را پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: ما برای خودمان یک صلاحیت کامل و کافی قائل هستیم که اگر اینگونه نبود، اصلاً در انتخابات حضور پیدا نمی‌کردیم.

مشاور رئیس جمهور همچنین اظهار داشت: من روز ثبت‌نام، قبل و بعد از آن هم گفتم، اگر صلاحیت بنده احراز نشود، از مسیر قانون حق خود را پیگیری خواهیم کرد و این به معنای شلوغ‌کاری نیست چرا که معتقدیم با شلوغ کردن مملکت، اتفاقی نخواهد افتاد.

مشایی در پایان تأکید کرد: مملکتی که ولی فقیه دارد، ظلم را برنمی تابد و ما از این مسیر، حقمان را خواهیم گرفت./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
ظلم ما به ولایت فقیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشایی: شورای نگهبان ردصلاحیت کند، از قانون تبعیت می‌کنم/ ثبت‌نام وکالتی محمدرضا رحیمی در انتخابات



مشایی,مشایی در انتخابات ریاست جمهوری 92

مشایی: شورای نگهبان ردصلاحیت کند، از قانون تبعیت می‌کنم

اسفندیار رحیم مشایی که برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافته بود، گفت: برای پرشور شدن انتخابات در صحنه حضور پیدا کردم.

به گزارش ایسنا، مشایی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه اگر از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شوید، چه کار خواهید کرد، گفت: همه ما باید از قانون تبعیت کنیم. تمام دستگاه‌ها باید تابع قانون باشند و من نیز تابع قانون هستم.

مشاور رییس‌جمهور همچنین درباره همزمان شدن ثبت‌نام وی با هاشمی‌رفسنجانی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تمام سلایق باید در انتخابات حضور داشته باشند و به نظر من این حضور در چارچوب تحقق بیانات مقام معظم رهبری است. 

ثبت‌نام وکالتی محمدرضا رحیمی در انتخابات

محمدجعفر محمدزاده معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد ستاد انتخابات کشور شد تا به وکالت از سوی محمدرضا رحیمی در انتخابات ثبت‌نام کند.

محمدزاده با حضور در ستاد انتخابات کشور، در پاسخ به این پرسش که "آیا شما کاندیدای دولت هستید؟" گفت: مگر دولت کاندیدا دارد؟

وی سپس اعلام کرد که به ستاد انتخابات کشور آمده است تا به وکالت از طرف رحیمی - معاون اول رییس‌جمهور - در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کند./ایسنا